Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle vedoucí "ORAMUS, Tomáš"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Přístup ke zvukové tvorbě remaků demonstrovaný na filmech The GrudgeŠvancarová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-09-27Diplomová práce řeší tvůrčí možnosti zvukové složky při tvorbě remaků. Tuto problematiku zkoumá pomocí zvukové komparace tří verzí filmu The Grudge – Ju-on: The Curse (2000, Takashi Shimizu), The Grudge (2004, Takashi Shimizu) a The Grudge (2020, Nicolas Pesce). Práce zkoumá a porovnává jednotlivé verze na úrovních – mluvené slovo, ruchy, atmosféry, filmové ticho a hudba – a dává je do souvislostí s přístupem jejich tvůrců, jejichž kompletní rozhovory jsou zařazeny v přílohách.
- Vliv bezdrátových mikrofonních technologií na filmovou tvorbuKocáb, Michael(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-09-27Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj bezdrátových mikrofonních technologií ve filmové tvorbě. Během posledních několika desetiletí prošly bezdrátové mikrofonní technologie rapidním vývojem, který dramaticky ovlivnil způsob, jakým jsou filmy vytvářeny a vnímány. Práce začíná historickým přehledem bezdrátových mikrofonních systémů, sleduje jejich evoluci od prvotních rádiových systémů až po moderní digitální technologie. Popisuje i překážky související s používáním těchto technologií, jako je například otázka interference a regulace rádiového spektra. Dále se věnuje významným zvukařům, kteří použitím bezdrátových mikrofonů v raných fázích jejich vývoje rozšířili možnosti práce s filmovým zvukem. Cílem této práce je poskytnout komplexní přehled o vývoji a významu bezdrátových mikrofonních technologií ve filmové tvorbě a přispět tak k lepšímu porozumění této klíčové oblasti audiovizuální produkce.
- Výroba zvukové stopy 360° filmů a videíBláha, Adam(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-24Tento text popisuje existující technologie a nástroje sloužící k výrobě, přenosu a reprodukci imerzivních zvukových stop sférických neinteraktivních lineárních audiovizuálních děl, určených především pro sledování skrze headset virtuální reality. Je kompilací základních znalostí o specifikách natáčení, postprodukce, masteringu, dramaturgie a reprodukce těchto zvukových stop. Věnuje zvýšenou pozornost ambisonické technologii a její implementaci v rámci výroby těchto děl.