Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "MÁLKOVÁ, Eva"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Hercovo BytíKrupa, Martin(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-19Tato bakalářská práce se zabývá tématem samotného a rozvíjejícího se Hercova bytí. Hereckého subjektivního pohledu na sedm let strávených na dvou uměleckých školách a pobytu v programu Erasmus+. Autor se v této práci usiluje o vývoj, poznání a stagnaci svého hereckého života stráveného v různých školských podmínkách a divadelních prostředích. Od prvního studia na Janáčkově konzervatoři, pokračující DAMU, ale i zahraničního pobytu v Londýně Rose Bruford College a následného návratu na DAMU. Dále se zabývá dvěma autorskými projekty a to kolektivnímu přestavení Barunka is Leaving a druhému sólovému přestavení Bordeline-Syndrom. Téma Hercovo bytí je čistě subjektivní, sebepoznávací. Vytváří pohled na to, jak umělecký život dokáže při studiu herectví změnit mentalitu, názor, vývoj a postoj mladého člověka a začínajícího herce.
- Teoretické a praktické rozdíly jevištní mluvy na Slovensku a v ČecháchMikulová, Nataša(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-19V této práci se zabývám obtížnostmi českého jazyka z pohledu rodilé Slovenky. Zkoumám problematiku rozdílu české a slovenské jevištní mluvy. Pomocí vlastních zkušeností předkládám v této práci postup a vlastní cestu, kterou jsem absolvovala, a která může pomoci, jako průvodce pro začátečníky se zájmem učit se a dosáhnout úrovně rodilého mluvčího v českém jazyce.
- Zpřítomnění, otevření a sebekontrola na jevištiBerecková, Andrea(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-27Práce je koncipována jako reflexe od studia na Janáčkově konzervatoři až po absolventskou inscenaci ADA. Mapuje především práci s emocí na jevišti, jejím otevíráním, spouštěním, uchopováním, vývojem v rámci dramatického oblouku, pociťováním v rámci různých divadelních žánrů a následným uzavíráním emoce. Práce je psána spíše jako osobní výpověď a mapuje osobní tvůrčí vývoj.