Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "HLAVÁČKOVÁ, Lucie"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Distanční výuka v tanci se zaměřním na ZUŠMalinová, Amálie(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-13Bakalářská práce se zabývá obdobím distanční výuky na Základních uměleckých školách. Na začátku obsahuje shrnutí průběhu pandemie covid-19 a krátký úvod do organizace ZUŠ. Dále je práce rozdělena na tři hlavní kapitoly Komunikace, Motivace, Kreativita. Obsahuje také doplňkovou kapitolu s názvem Učitel, která se zabývá specifickými problémy a učitelé by mohli během distanční výuky řešit. Text je doplněn o citace respondentů, kterými jsou učitelé ZUŠ. Cílem této práce je, aby sloužila jako dokumentace uplynulého období pandemie covid-19 i jako inspirační materiál pro budoucí výuku.
- Role rodiče v zájmovém tanečním vzdělávání.Chábová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-07Bakalářská práce s názvem „Role rodiče v zájmovém tanečním vzdělávání“ představuje rodiče jako významnou součást tanečního zájmového vzdělání. Popisuje jeho roli ve formálních i neformálních záležitostech. Uvádí i formy výchozího zázemí, z kterého žáci do taneční výchovy přicházejí. Představuje typy organizací s taneční výchovou a jejich odlišnosti, na jejichž základě si mohou rodiče zvolit vyhovující taneční kroužek. Líčí spolupráci pedagoga s rodičem a způsoby jejich komunikace. Zajímá se o vztah žáka s rodičem. Dále poukazuje na motivace, podmínky, požadavky a otázky, které rodiče mají při nástupu do tanečního vzdělávání. V poslední kapitole jsou stručně shrnuty rodičovská práva na půdě vzdělávání. Práce je podpořena dotazníky, které byly poslány mezi rodiče, pedagogy a žáky napříč Českou republikou.