Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle vedoucí "BĚLOR, Roman"
Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Evropská unie hudebních soutěží pro mládež (EMCY) a její členové v České republiceChmelár, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-06V této práci se věnuji Evropské unii hudebních soutěží pro mládež (ve zkratce EMCY), která zastřešuje po celé Evropě více než 50 hudebních soutěží pro mladé interprety. Rád bych popsal její činnost, vysvětll na jakém principu funguje, kdo se může stát jejím členem, jaké jsou její hlavní aktivity a způsob jejich realizace. U hudebních soutěží pro mládež v ČR, které jsou jejími aktivními členy, jsem se zaměřil na základní charakteristiku a jejich jedinečnost.
- Komorní orchestry v PrazeFryščáková, Alena(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-11Tato diplomová práce pojednává o sedmi komorních orchestrech působících v hlavním městě České republiky, Praze. Jednotlivé orchestry jsou stručně představeny, včetně historického pozadí. Hlavním tématem je zejména současné fungování a organizace. Velká pozornost je věnována abonentním řadám, jejich financování a propagaci. Práce má nabídnout vhled do problematiky provozování komorních orchestrů, poskytnout srovnání, upozornit na existující konkurenci a nastínit možnou budoucnost.
- Koncepce akademických orchestrů s důrazem na marketingovou strategii akademického orchestru HAMU.Tomášková, Jana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-15Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit tradici institucionalizovaných orchestrů středních a vysokých uměleckých škol v České republice. Nedílnou součástí zmapování akademických orchestrů ČR byla komparace zahraničních orchestrů vysokých uměleckých škol Rakouska, Německa a Slovenska. Navrhovaná koncepce akademického orchestru HAMU je doplněna o alternativní možnosti financování orchestru a o interní průzkum, zkoumající postoje k fungování stávajícího orchestru HAMU.
- Management hudebních festivalůSluková, Karla(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-07Tato magisterská práce se věnuje problematice managementu hudebních festivalů. Ve své teoretické části definuje pojem festival, stanovuje tzv. stakeholdery a jednotlivé oblasti managementu, kterým se musí festivalové organizační týmy věnovat. Následují dvě případové studie. První z nich srovnává český Mezinárodní hudební festival Pražské Jaro a anglický City of London Festival. Druhá případová studie aplikuje teoretické poznatky i výsledky srovnání těchto dvou velkých profesionálních festivalů do praxe a zkoumá nově vznikající Mezinárodní festival filmové hudby a multimédií Soundtrack Poděbrady.
- Mezinárodní asociace uměleckých manažerů IAMA - 15. Mzn. konference IAMA 2005Kramplová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-06Magisterská práce se věnuje přede vším činnosti mezinárodní Asociace uměleckých manažerů IAMA (International Artist Managers´Association) a je členěna do několika kapitol a podkapitol, které shrnují historické důvody vzniku Asociace, věnují se jejímu poslání a činnosti, podrobně rozebírají podmínky členství a umožňují nahlédnout i do činnosti spřízněných institucí. Jakousi praktickou odezvou na úvodní spíše teoretickou kapitolou je kapitola o mezinárodní konferenci, kterou Asociace pořádala v roce 2005 v Praze. Vychází z mé osobní zkušenosti v roli koordinátora celé akce a měla by zmapovat přípravu a průběh mezinárodní konference. K atraktivitě kapitoly a k tomu, jak je asociace vnímána v českém prostředí, přispějí, jak doufám, také odpovědi na dotazníky českých delegátů. Důležitou součástí kapitoly z hlediska managementu jsou informace o sponzorství a rozpočtu celé akce. Poslední kapitola se zabývá českým prostředím, shrnuje historická východiska sdružování se a vychází především z verbálních pramenů zástupců jednotlivých vybraných asociací působících na domácí půdě. Snaží se zhodnotit důvody pro sdružování i přístup českých subjektů k aktivitám domácích asociací. Závěr shrnuje a hodnotí vyhlídky asociací jak u nás, tak ve světě.
- Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacíchKučerová, Anna(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-06-13Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací na zákazníka, nutností dlouhodobě plánovat, využíváním všech nástrojů marketingového mixu, zaměřením se na budování značky a neustálým zpětným měřením efektivity. Zároveň je jako nezbytná součást jejich úspěšného používání označen tvůrčí a interaktivní přístup a rozvíjení dialogu se zákazníkem. Možnosti uplatnění těchto forem marketingu jsou demonstrovány na konkrétních případech z oblasti kulturních organizací formou případových studií.
- Pořádání koncertů artificiální hudbyČermáková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-04Diplomová práce Pořádání koncertů artificiální hudby se zabývá praktickou stránkou této velmi komplexní činnosti. Jejím cílem je poskytnout stručný přehled všech aspektů a detailů, které pořadatel nesmí při organizaci koncertu opomenout. Práce se nejprve věnuje možným prostorům, vhodným pro koncertní užití a specifikuje druhy možných pořadatelů. V hlavní části se dále zabývá samotným pořadatelstvím.
- Prominentní dechové orchestry zemí Evrop ské unieDekoj, Viktor(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-07V práci jsou obsaženy inforamce o dechových orchestrech zemí Evropské unie. Z každé země je vybrán jeden orchestr, který zde patří mezi nejlepší. Práce srovnává orchestry z pohledu uměleckého, historického a organizačního. U sledovaných subjektů jsou zkoumány jejich specifika, společné znaky a odlišnosti. Zvláště se práce věnuje oblasti propagace souborů a použití komorních těles.