Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "MIESENBÖCK, Julia"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Procedurálně generované počítačové hry jako humanistická platforma budoucnostiSalaba, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-13Intermediální analýza uměleckých počítačových her v perspektivě humanistických hodnot vycházejících z teorie neorealistické kinematografie. Italský scénárista a teoretik Cesare Zavattini argumentuje, že skutečně humanistický a sociálně citlivý film nesmí být vystavěn na zdramatizované zápletce, ale musí se skládat z faktického zachycení dílčích aspektů daného prostředí. Ve své práci předkládám argument, že tento nenarativní postup je velice dobře uplatnitelný v žánru interaktivních médií, konkrétně u počítačových her založených na procedurálně generovaném prostředí a nikoliv předem napsaném skriptu.