Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle autor "Horová, Anežka"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky BalenciagaHorová, Anežka(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-11Bakalářská práce se zaměřuje na uplatnění nových médií v módním průmyslu. Problematika je představena na značce Balenciaga, se kterou v současné době spolupracují například umělci Jon Rafman a Yilmaz Sen. Na konkrétním příkladu jejich spolupráce se značkou popíšeme vztah jejich vlastní tvorby a komerčního prostředí (reklama, módní přehlídky, fashion film). Rozebereme využívání původně nekomerčních uměleckých estetických postupů pro zvýšení komerčního potenciálu módní značky. Zároveň stručně rozebereme, jaké nové technologie se v módních kampaních využívají (například 3D fitting, motion capture a další VFX). Cílem práce je analýza formálních a obsahových vrstev propagačních materiálů a nástin vývoje nových trendů vizuální komunikace v módním průmyslu s ohledem na téma komodifikace.