Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Rok vytvoření
Nyní se zobrazuje 1 - 20 z 158
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Zkoumání filmů Claire Denisové přes jejich motivickou strukturuKroupová, Adéla(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-21
- Komiksový film očima "čtenáře"Liška, Eugen(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-21
- Fenomén hodinyJestřábová, Iva(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-21
- Milenci a vrazi - adaptace románu V. PáralaSoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-21
- Případ němého básníkaDodovová, Borjana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-21
- Bakalářský filmový scénář: Hádés TourKocábová, Natálie(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Hádés Tour, s.r.o. je tragikomedie o postoji člověka ke smrti. Hlavní postava, studentka medicíny Veronika, dostane po smrti příležitost se vrátit do života a něco změnit. Neví, že její dědeček, kvůli kterému se rozhodne vrátit, si v jisté reklamní akci zakoupil dva hroby, aby k nim získal pohřeb zdarma. A neví, že mrtvý muž, na jehož pitvě byla v den své smrti, je dědečkův soused ? kněz, který se patologicky děsí své vlastní smrti.
- Bakalářský filmový scénář: PláštěnkyGodovič, Marek(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-20Ako to, že jedna žije vedľa druhej a sú vlastne jedno ? Ako to, že človek dokáže vidieť svojho dvojníka, svoje druhé ?ja? až vtedy, keď už nie je k videniu ? Začíname sa približovať k podstate až po smrti. Odovzdávame si to, čo sme nestihli. Punková dráma dvoch mladých žien pohybujúcich sa na hrane ulice a divadla. Obrazy ich intímneho sveta; tušenia budúceho, spomienky na minulé, prežívania v prítomnosti. Máme sa rady, majte nás radi !
- Bakalářský filmový scénář: Odrazy zvukůBorecká, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19
- Svět(y) Tima BurtonaŠperkerová, Magdaléna(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19
- Narativní specifika seriálů nové generaceHöschl, Patrik(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Bakalářská práce Narativní specifika seriálů nové generace zkoumá rysy, jimiž se vyznačují seriály lineárního celosezónního narativu. Zkoumá mechanismy, jakými seriály získávají a udržují své diváky. Analyzuje způsob, jakým je budován časoprostor, v němž se uskutečňuje příběh. Zaměřuje se na funkce postav pro vyprávění příběhu, a na intermediální rozsah fikčního světa. Tato práce si za předmět svého zkoumání bere vzorek čtyř zástupců stejné narativní kategorie: seriály Ztraceni, 24 hodin, Útěk z vězení a Zoufalé Manželky.
- Bakalářský filmový scénář: Kresba ve skicářiHořava, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19
- Naomi Kawase: DotekyLudvíková, Hana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Ve své diplomové práci jsem se pokusila o tematicko-stylistickou interpretaci filmů japonské autorky Naomi Kawase. Vybrala jsem tři filmy, které jsou podle mého názoru pro autorku nejpříznačnější: Šnek (Katatsumori), Objetí (Embracing) a Žlutý květ (Letter from a yellow sherry blossom). Podrobným rozborem jednotlivých filmů jsem se snažila vysledovat, čím je její dílo specifické. Zrovnoprávnění vzájemného vztahu subjektu a snímaného objektu autorka poukazuje na fakt, že vztah mezi ní a snímaným je zásadní a určuje vývoj natáčení. Autorka osobitě komunikuje s divákem použitím fragmetntární narace ? dává divákovi velkou interpretační svobodu: nechá ho, aby si souvislosti doplnil sám, komunikuje s ním spíše na intuitivní bázi. Díky tomu dokáže spojit své osobní téma s mnohem širšími souvislostmi (například s úvahami nad rodinou obecně). V neposlední řadě se Naomi Kawase zabývá reflexí samotného média filmu.
- Bakalářský filmový scénář: PropuštěníHöschl, Patrik(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Jan se podívá na člověka, a hned o něm něco ví. Mirek udělá padesát tisíc voltů úplně v klidu a troufá si i na víc. Hráč, který nikdy neprohraje zbytečný souboj, prohrává mnohem víc než tuší. Mesiáš, který má moc vše napravit, může kdykoliv ztratit chuť. Příběh o vině, opouštění a zapomínání se odehrává v před-apokalyptické Praze, kde se večerní zprávy stávají realitou.
- Bakalářský scénář: Režná nitMikulková, Anna(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19
- Tvorba polské režiséra Felikse FalkaNowak, Agata(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-20
- Bakalářský filmový scénář: BrázdaSysel, Ondřej(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19
- Fenomén "Král Šumavy" a ideologie (ve) filmuHořava, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Tato teoretická bakalářská práce se zajímá o jeden z nejslavnějších, nejpopulárnějších, a také nejkontroverznějších filmů československé provenience padesátých let ? o film Král Šumavy. Tento film je populární díky svému preciznímu a nápaditému řemeslnému uchopení, ale stejnou měrou je kvůli své ideologické náplni kontroverzní. Tato práce se jej pokouší nahlédnout z hlediska historického i z hlediska dnešní doby. Analyzuje jej, respektive jeho části, a jeho kontext. Uvažuje dosažená zjištění a konfrontuje je s obecnými či obvyklými výklady komunistických myšlenek. Nakonec se zaměřuje na problém ideologie /ve/ filmu a kinematografii jako celku.
- Bakalářský filmový scénář: MagdaLudvíková, Hana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Scénář ?Magda? vypráví o mladé dívce, která po roztržce s milencem navazuje spiklenecký vztah s malým chlapcem. Jejich vztah funguje na principu hry ?na indiány?. V rámci této hry ?na život a na smrt? Magda dokáže dospět .