Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle Rok vytvoření
Nyní se zobrazuje 1 - 20 z 73
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Pantomima a hudbaDoláková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-08
- BalagániPavuková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Komediální studie lidí a loutek inspirována ruským jarmarečním divadlem Balagan.
- Smrt JaraHong, Seong Heon(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30nonverbalní představení kreré obsahuje tragické příběh dvou vojáci
- Tradice maskových her ve východní asijských zemíchHong, Seong Heon(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Tato práce je zaměřena na historii a strukturu maskových her, charakter masek ve východní Asii.
- BalagániHorák, Roman(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Komediální studie lidí a loutek inspirována ruským jarmarečným divadlem Balagan.
- Esej o žánrechPavuková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Studie žánrů, ve kterých hlavní roli hraje herec, to znamená žánrů divadla a filmu. Studium zvláštností, prostředků a technik různých žánrů. Demonstrace jednotlivých žánrů na jednotlivých příkladech.
- VýletniceRellichová, Magdaléna(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30nonverbální představení
- Mimohra jako způsob dětského vyjádeníRellichová, Magdaléna(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30
- Herecký tréninkHorák, Roman(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Diplomová práce "Herecký trénink" pojednává o sedmileté zkušenosti v hereckém oboru. Práce obsahuje dokumentaci osobní herecké práce a různé metody hereckého výcviku, se kterými jsem se seznámil skrze literaturu anebo v divadelní praxi.
- Režie v mimickém divadleČechová, Miroslava(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10Tato práce se zabývá režijní tvorbou mimických představení, tedy představeních, kde převládá mimické a pohybové vyjádření nad verbálním a kde funkci autora, režiséra, choreografa, dramaturga i aktéra většinou zastává jediný člověk, jenž v sobě všechny tyto funkce spojuje. Úloha režiséra a režijně kompoziční struktury je nejen nezpochybnitelná, ale i nezbytná i u nejmenších divadelních tvarů, jako je např. sólová pantomimická etuda. Uvedené kompoziční postupy, jež jsou rozděleny na postupy režijní a choreografické, jsou doplňovány konkrétními příklady z tvorby Theatra Pantomissima a Spitfire Company.
- Mléčková Zuzana : ExilMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- ExilMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Zkoumání vlastního těla -American tap danceHlava, Nina(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10Tato diplomová práce se zabývá vývojem a tradicí amerického tance, který se nazývá "Tap". Autorka této magisterské práce přidává své osobní zkušenosti a vyjadřuje se ve formě vypravuicí. Vzhledem k tomu, že tento druh tance vznikl ve Spojených Státech, zaměřila se autorka především na americké tanečníky a choreografy. Část této práce je věnována technice a terminologii amerického Stepu, která je průběžně používána v celé této práci. Hlavním účelem této práce je poskytnutí základních informací o Stepu amerického stylu. Je určena jako příručka pro studenty, kteří by se rádi zabývali tímto tématem. Dále tato práce nabízí kantaktní adresy jednotlivých škol a institucí v USA a v Čechách.
- Lukáš Vláčil - DramaVláčil, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Průhledy skrz Petera BrookaMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10Cílem této práce je nalézt odpovědi na otázky mladého herce o smyslu, cestách a metodách divadla ve zkušenostech a myšlenkách významného anglického režiséra Petera Brooka. Při hledání těchto odpovědí se dovídáme mnohem více, protože Peter Brook je velmi mnohostranný umělec, velký ctitel tradičních děl a velký experimentátor zároveň. Jeho umělecké dílo je neoddělitelně spojeno se životem, a proto výsledkem této práce je nejen poučení o uměleckých metodách a technikách, ale také nalezení a pochopení jeho životní filozofie.
- Klaun a jeho humorVláčil, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10Tato magisterská práce se snaží ukázat krásu a jedinečnost postavy nazývané klaun. Obsahuje popis a vysvětlení jednotlivých charakteristických rysů klauna, čímž je vytvořena pomůcka pro herce, kteří se touto postavou zabývají nebo by se jí v budoucnu chtěli věnovat. Příjemným zjištěním je skutečnost, že postava klauna má význam i v dnešní době a že si klaun stále nachází své publikum, které je složeno jak z dětských, tak i z dospělých diváků.
- Hlava Nina : Varieté postavené na hlavuHlava, Nina(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Smysl a funkce gestaZázvůrková, Dagmar(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-08Moje diplomová práce je zaměřena na smysl a funkci gest jednotlivých oborů. Snaží se vystopovat jejich vzájemnou návaznost a možnou symbiózu. Sledovala jsem gestikulaci obecně a zvláště jak se projevuje v praktickém uplatnění.
- Absolventské představení -" Meating"Vaculíková, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-08
- Radim Vizváry: VagabundiVizváry, Radim(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2010-06-04Každý malý kluk má tisíc a jeden dobrý důvod, proč nespěchat domů. Notabene, když se mu do cesty postaví kufr, který objel celý svět a vypadá jako přesně to Dobrodružství, na které dodnes tak trochu čekáme my všichni ... Pantomimická groteska pro dětského i dospělého diváka, ve které je prezentována žánrově čistá forma mimického vyjadřování (pantomima), se kterou se tak mohou seznámit i ti nejmenší. Délka představení: 45 min