Oddělení zvukové tvorby / Sound production
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Oddělení zvukové tvorby / Sound production podle oponent "STEJSKALOVÁ, Sylva"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Interpretace a zvukové pojetí nahrávek Smetanova kvartetu e mollPohnán, Jiří(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-05Cílem této práce je interpretační a zvuková analýza nahrávek Smetanova kvartetu e moll „Z mého života“. Pro tento účel jsme vybrali nahrávky: Českého, Smetanova, Lindsay, Škampova a Haasova kvarteta. Metodou analýzy určíme charakter složek, které se podílely na vyznění skladby, a jednotlivé výstupy porovnáme. Výsledkem by mělo být získání uceleného pohledu na tuto problematiku.
- Specifické postupy hudební režie při nahrávání vokální hudbyHájek, Benjamín(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-06-17Práce si klade za cíl charakterizovat a analyzovat specifické postupy a varianty práce v oboru hudební režie při nahrávacím procesu vokální hudby. Kreativní nahrávací proces umožňuje mnoho variant a stylů společné práce hudebního režiséra s interpretem i dalšími členy nahrávacího týmu. Důležitý je pak samotný odborný průběh nahrávacích frekvencí, který je zásadní pro zvukový záznam. Na výslednou nahrávku tak mají vliv veškeré detaily průběžné práce v nahrávacím týmu i s interprety, zejména psychologie komunikace, time management a kvalita odborných zásahů v oblasti interpretace. Ideální podmínky pro interpretaci hudby a její zvukový záznam souvisí s kvalitou akustického prostředí, kvalitou nahrávací techniky, vzděláním členů nahrávacího týmu a schopností komunikace mezi všemi zúčastněnými. Za specifickou lze označit komunikaci mezi hudebním režisérem a interpretem, zejména při záznamu vokálních hudebních děl – při práci s lidským hlasem.
- Odebráno