Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle oponent "GRYGAR, Štěpán"
Nyní se zobrazuje 1 - 14 z 14
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Bakalářský výstavní soubor: Barbora VeseláVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-18"zobrazuji 1-10 z 8 290 nalezených" Soubor portrétů žen stejného jména, který odkazuje na vyhledávání informací a jmen na iternetu. Skládá se z 10 barevných fotografii velikosti 60*50cm a knim priřazených reprodukcí stránek internetového vyhledávače.
- Concrete PhotographyAcman, Uroš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-18The present diploma is speaking about Photography, on a term on which was not treated often.
- Internetové fotogalerieMacháček, Petr(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-2113 českých internetových komunitních fotogalerií, ve kterých si uživatelé navzájem hodnotí své fotografie formou komentářů a bodování, jsou zkoumány a porovnávány zejména z hlediska jejich provozovatelů, funkcí a systému komentářů a bodování. Jsou hledány společné rysy fotografií, které jsou v těchto galeriích považovány za úspěšné. Ve výzkumu mezi uživateli galerií byly zjištěny např. názory uživatelů na kvalitu galerií a jejich věkové rozvrstvení. Jakou zpětnou vazbu lze získat a jak je pro fotografy přínosná bylo zjištěno experimentem, kdy byly vloženy stejné fotografie do všech galerií. Největším přínosem této práce je shromáždění velkého množství autentických názorů amatérských fotografů.
- Já - TyPáleníková, Linda(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-20Já Ty Jsem objektem Tvého pohledu, jsem představou Tvé touhy jsem Tvou definicí krásy jsem Tvým falešným ideálem jsem vytvořeným obalem jsem vyhladovělou láskou
- La jetee - a photo romanLoucaides, Andreas(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21La jetee 1962 is a film made by Chris Marker - also called photo roman - composed almost entirely by black and white Photographs. The effort would be to analyze and discuss this phenomenon, to explore the way in which the still photography interacts within different contexts than the pure photographic.
- Lost in KarabakhIbrahimova, Sitara(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-2136 photographs of 36 persons lost in Karabakh, which are actually not on photographs, only their pesonal staff are there
- Made in meAbram, Uroš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21Portrait photographs taken by my mouth, presented on home made canvas
- NávratyZmudová, Žaneta(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-15Ve svém bakalářském výstavním souboru "Návraty" pracuji s rodinným archivem. Tyto archivní fotografie se staly doprovázejícím článkem mé práce, nedílnou součástí nově pořízených fotografií. Nové snímky tak víceméně navazují svým především obsahovým, ale i vizuálním významem na staré. Tyto nedávno pořízené fotografie, na nichž jsem přítomna v různých prostředích (stejně jako na těch archivních), se mě osobně dotýkají, neboť jsou jakousi památkou a reflexí vlastních zkušeností, situací a vztahů již uplynulých. Jedná se tedy o vnímání prostoru a času na základě vzpomínek z dětství, o proces hledání věcí ztracených, minulých a snaha o jejich znovunalezení. Ve své práci tak konfrontuji současnost s minulostí.
- NedotknutelníHavlínková, Tereza(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-15Obrazová metafora nedotknutelných, formálně následující prvky voyeurismu
- Počátky konceptuálního umění v USA v 60. letech 20. stoletíLeinweberová, Adéla(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-15Bakalářská práce na téma počátků konceptualismu v 60. letech 20. století v USA. Formou osobního cestovního deníku je nastolena snaha najít cestu k porozumnění a uchopení konceptualismu. Koncepualismu jako směru, jehož odkazy jsou používané v umění dodnes. Zároveň jako směru, jehož definice je už od jeho počátků nejednoznačná. Na zvolené téma je nahlíženo prostřednictvím textu Sol LeWitta ?Věty o konceptuálním umění?. ?Věty? jsou konfrontovány s dalšími dobovými teoretickými texty a následně jsou reflektovány názorem autora. Vše se odehrává na pozadí cesty do Curychu, na retrospektivní výstavu Sol LeWitta.
- Postwar Japanese photography from document to memoryTryputen, Stanislav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-18Photography of Japan during the postwar period went through a radical transition from photo-realist approach which was focused on the study of national identity of the country to a more subjective approach of a new generation of photographers affected by the devastation of war. They have developed a new visual language and the themes of their photography were often highly personal in nature. The goal of this work is to analyze the influences on this change within the historical and social context of postwar Japan.
- SebereflexeŠnajberková, Jaroslava(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-18Název práce byl upraven na Fotografie jako performance autorského subjektu Základem této práce je obecnější průzkum autorství, komunikace mezi autorem a divákem a především důvody umělců pracovat ve svých dílech se sebou samými a možnosti, s jakými lze k takovému druhu tvorby přistupovat. Výchozím bodem práce je období uměleckých performancí, happeningů a body artu 50., 60. a 70. let 20. století v Československu a jejich fotografie a proměna významu těchto akcí i fotografických záznamů v kontextu současnosti. S přechodem do současnosti nahlížím na performanci autora v širším měřítku, nejen z hlediska happeningového charakteru, ale i z hlediska práce se sebou samými a s fotografií jako nástrojem sebereflexe.
- Symbols in Visual ImageryRinggard Bak, Nina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-09This is a study of the definition, history, form and use of symbols, applicable to visual imagery and art, and as such applicable to the field of photography. This text argues for a definition of symbols into two categories: personal symbols (symbols which meaning is understood by one person) and shared symbols (symbols which symbolic meaning is shared by two or more people). It contains a historic overview of symbolic origin and usage as well as a study of symbolic consensus and the probability into whether symbols need to be taught or whether they are inherited into the human phycological and physiological makeup. The results on this is ambiguous as a clear test on inherited symbolic consensus is implausible.
- Untitled /Empire/Babuščák, Ladislav(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-16