Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle oponent "ŠTILEC, Jiří"
Nyní se zobrazuje 1 - 10 z 10
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- European saxophone ensembleKrálová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-04European Saxophone Ensemble byl tvořen dvanácti mladými saxofonisty dvanácti zemí Evropské unie. Každý rok vystoupil v minimálně sedmi zemích EU a pro každé turné bylo vždy složeno 5 - 6 nových skladeb autorů rozdílných národností i hudebních preferencí. Tento projekt se konal v roce 2008, 2010, 2011, 2012 a 2013. Byl organizován společností MET-X, jejíž hlavním cílem je spojování rozdílných kultur pomocí hudby. Práce je zaměřena na teoretické i praktické poznání grantů evropského programu Culture. Nejvíce se soustředí na grantový program oblasti 2 . Podpora organizací působících v oblasti kultury na Evropské úrovni, ze které MET-X čerpalo. Měla by sloužit také jako dokumentace a shrnutí projektu European Saxophone Ensemble.
- Evropská unie hudebních soutěží pro mládež (EMCY) a její členové v České republiceChmelár, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-06V této práci se věnuji Evropské unii hudebních soutěží pro mládež (ve zkratce EMCY), která zastřešuje po celé Evropě více než 50 hudebních soutěží pro mladé interprety. Rád bych popsal její činnost, vysvětll na jakém principu funguje, kdo se může stát jejím členem, jaké jsou její hlavní aktivity a způsob jejich realizace. U hudebních soutěží pro mládež v ČR, které jsou jejími aktivními členy, jsem se zaměřil na základní charakteristiku a jejich jedinečnost.
- G. F. Händel a hudební management v Londýně v 18. stoletíHyksová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-10Snahou tohoto pojednání je v základních obrysech přiblížit fenomén italské opery a hudebního provozu v Londýně v první polovině 18. století s důrazem na ekonomické a organizační aspekty podstatně se lišící od dobové kontinentální praxe. Osobnost Georga Friedricha Haendela v sobě snoubí oba světy: zkušenosti s italskou hudební scénou i sbírání zkušeností a vytváření pro italskou operu vhodných podmínek na ostrovní půdě britské metropole.
- Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudbyStraková, Martina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-06-13Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života. Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby, ale také přehled nových a nově vznikajících, které by mohly být využívány pro tyto potřeby, ale zatím ve vážné hudbě své uplatnění ještě nenalezly. Práce se zabývá zvoleným tématem na uživatelské úrovni v obecné rovině, mapuje současné dostupné vhodné prostředky v prostředí internetu z pohledu možného využití pro instituce fungující v oblasti vážné hudby. Získané údaje o stávajících a nově přicházejících technologiích sumarizuje a dává uživatelsky srozumitelný uceleným přehled o dané problematice.
- Komorní orchestry v PrazeFryščáková, Alena(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-11Tato diplomová práce pojednává o sedmi komorních orchestrech působících v hlavním městě České republiky, Praze. Jednotlivé orchestry jsou stručně představeny, včetně historického pozadí. Hlavním tématem je zejména současné fungování a organizace. Velká pozornost je věnována abonentním řadám, jejich financování a propagaci. Práce má nabídnout vhled do problematiky provozování komorních orchestrů, poskytnout srovnání, upozornit na existující konkurenci a nastínit možnou budoucnost.
- Koncepce akademických orchestrů s důrazem na marketingovou strategii akademického orchestru HAMU.Tomášková, Jana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-15Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit tradici institucionalizovaných orchestrů středních a vysokých uměleckých škol v České republice. Nedílnou součástí zmapování akademických orchestrů ČR byla komparace zahraničních orchestrů vysokých uměleckých škol Rakouska, Německa a Slovenska. Navrhovaná koncepce akademického orchestru HAMU je doplněna o alternativní možnosti financování orchestru a o interní průzkum, zkoumající postoje k fungování stávajícího orchestru HAMU.
- Mezinárodní asociace uměleckých manažerů IAMA - 15. Mzn. konference IAMA 2005Kramplová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-06Magisterská práce se věnuje přede vším činnosti mezinárodní Asociace uměleckých manažerů IAMA (International Artist Managers´Association) a je členěna do několika kapitol a podkapitol, které shrnují historické důvody vzniku Asociace, věnují se jejímu poslání a činnosti, podrobně rozebírají podmínky členství a umožňují nahlédnout i do činnosti spřízněných institucí. Jakousi praktickou odezvou na úvodní spíše teoretickou kapitolou je kapitola o mezinárodní konferenci, kterou Asociace pořádala v roce 2005 v Praze. Vychází z mé osobní zkušenosti v roli koordinátora celé akce a měla by zmapovat přípravu a průběh mezinárodní konference. K atraktivitě kapitoly a k tomu, jak je asociace vnímána v českém prostředí, přispějí, jak doufám, také odpovědi na dotazníky českých delegátů. Důležitou součástí kapitoly z hlediska managementu jsou informace o sponzorství a rozpočtu celé akce. Poslední kapitola se zabývá českým prostředím, shrnuje historická východiska sdružování se a vychází především z verbálních pramenů zástupců jednotlivých vybraných asociací působících na domácí půdě. Snaží se zhodnotit důvody pro sdružování i přístup českých subjektů k aktivitám domácích asociací. Závěr shrnuje a hodnotí vyhlídky asociací jak u nás, tak ve světě.
- Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacíchKučerová, Anna(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-06-13Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací na zákazníka, nutností dlouhodobě plánovat, využíváním všech nástrojů marketingového mixu, zaměřením se na budování značky a neustálým zpětným měřením efektivity. Zároveň je jako nezbytná součást jejich úspěšného používání označen tvůrčí a interaktivní přístup a rozvíjení dialogu se zákazníkem. Možnosti uplatnění těchto forem marketingu jsou demonstrovány na konkrétních případech z oblasti kulturních organizací formou případových studií.
- Pořádání koncertů artificiální hudbyČermáková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-04Diplomová práce Pořádání koncertů artificiální hudby se zabývá praktickou stránkou této velmi komplexní činnosti. Jejím cílem je poskytnout stručný přehled všech aspektů a detailů, které pořadatel nesmí při organizaci koncertu opomenout. Práce se nejprve věnuje možným prostorům, vhodným pro koncertní užití a specifikuje druhy možných pořadatelů. V hlavní části se dále zabývá samotným pořadatelstvím.
- Prominentní dechové orchestry zemí Evrop ské unieDekoj, Viktor(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-07V práci jsou obsaženy inforamce o dechových orchestrech zemí Evropské unie. Z každé země je vybrán jeden orchestr, který zde patří mezi nejlepší. Práce srovnává orchestry z pohledu uměleckého, historického a organizačního. U sledovaných subjektů jsou zkoumány jejich specifika, společné znaky a odlišnosti. Zvláště se práce věnuje oblasti propagace souborů a použití komorních těles.