Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent ","

Nyní se zobrazuje 1 - 6 z 6
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Constructing a Heroine
    Sahiti, Noar
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Datum obhajoby: 2020-09-18
    This thesis examines the conception of a heroine in fiction screenwriting by analyzing the work of Danish filmmaker Lars von Trier. It mainly focuses on the inscribed qualities and characteristics of his female protagonists, and interprets their instrumentality and influence over their narratives, outlining each character's social, emotional, and intellectual entanglements and utilizing their predicaments to assess their agency and empowerment within Lars von Trier's universe. It also addresses the peculiarities of what constitutes a von Trier heroine, referencing Freytag's technique of the drama, and offers a comparative approach between the heroines themselves. The thesis also concentrates on what each of these characters have to say about the state of society, and their resolve in confronting the hardships imposed upon them.
  • Flétna v díle současných západočeských hudebních skladatelů
    Brogelová, Aneta
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-06-05
    Diplomová práce „Flétna v díle západočeských soudobých skladatelů“ pojednává o životě, inspiraci a kompozičních metodách mladé generace soudobých plzeňských autorů. Součástí práce je rozbor vybraných flétnových skladeb. Tato práce si klade za cíl přiblížit a zdokumentovat současnou tvorbu pro flétnu potencionálním interpretům a zájemcům o soudobou hudbu.
  • Hans-Peter Feldmann, 44 stran
    Stejskalová, Eliška
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-09-10
    Tato bakalářská práce se zabývá německým konceptuálním umělcem a fotografem Hansem-Peterem Feldmannem. Monografie je rozřazena do čtyř kapitol, nejprve pojednává o Feldmannově životě, poté následuje stěžejní část práce pojednávající o jeho díle, kde jsou analyzována Feldmannova témata sběratelství a všednost. Třetí kapitola je věnována specifickému smýšlení autora o sobě samém, závěrečná část zařazuje Feldmannovu tvorbu do širšího kontextu.
  • Johann Sebastian Bach sonáty a partity pro sólové housle BWV 1 001 - 1006
    Chudý, Vít
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-05-23
    Tato práce si klade za cíl napomoci studiu Bachových Sonát a partit.Je rozdělena do dvou hlavních částí. První část nese název Historie. Zabývám se zde formami Sonát a partit, životem J.S.Bacha spojeným s houslemi a houslovou tvorbou a také působištěm v Köthenu,jako místem dokončení Sonát a partit. Druhá část , nazvaná Interpretace se zabývá interpretačními otázkami a problémy tohoto díla a také uvádí konkrétní příklady - charakteristiku vybraných sólistů a následné srovnání. Tento subjektivní výběr interpretů je na základě rozdílností časových epoch, ve kterých se nahrávka uskutečnila či výraznou odlišností použité techniky při interpretaci Sonát a partit. Část Interpretace nemá za cíl vyhodnotit "nejlepší nahrávku". Její význam spočívá ve srovnání interpretů různých epoch a násleném zmapování vývoje interpretace díla J.S.Bacha.
  • Karel Čapek - RUR komplexní scénografické řešení
    Bardić, Bojana
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-06
    When Karel Čapek´s R.U.R. (the acronymic title is short for ??Rossum?s Universal Robots??) was first performed in 1921, it became a major international success and made Čapek an internationally known playwright. Although R.U.R. may appear slightly dated nearly hundred years later, the concerns expressed by the playwright are still interesting to modern audiences which explains why this play was chosen to be stage designed in the first place.
  • Strukturální analýza guláše
    Neudeker, Dominik
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)
    Datum obhajoby: 2021-09-09
    Tato práce se zaměřuje na úzké propojení mezi procesy vytváření a konzumace filmu a jídla. Toho je docíleno za užití analogie mezi těmito dvěma uměleckými odvětvími ukázanými na příkladu procesu vzniku guláše a analýzy jeho jednotlivých postupů a prvků. První část této práce je věnována surovinám a jejich přípravě. Druhá část skladebnému procesu, tedy vaření a třetí část konzumaci.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů