Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "OSWALDOVÁ, Petra"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Dialog v pedagogickém procesu
    Pellarová, Petra
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-06
    Práce se zabývá procesem učení z hlediska mé vlastní zkušenosti. Vedla jsem hodiny pohybové výuky na dvou základních školách – v přípravné třídě a třídách prvních. Inspirací pro mou práci mi byly zkušenosti získané v rámci dialogického jednání, které jsem načerpala na Katedře autorské tvorby a pedagogiky. Mým záměrem bylo si ověřit, že tyto dispozice mohou být jedním z možných předpokladů pedagogické praxe. V práci dále mapuji svou cestu jakožto pedagoga. Zaměřuji se na skupinu a roli pedagoga ve skupině. Také sleduji, jaký vliv může mít pohybová průprava a vše, co se učíme pomocí pohybu, na samotný proces osobnostního vývoje. Za stěžejní pro napsání této diplomové práce pokládám propojení mezi taneční a pedagogickou praxí.
  • K pedagogickým souvislostem v přístupu Moshé Feldenkraise a Ivana Vyskočila
    Skovajsa, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-09-16
    Bakalářská práce sleduje a pojmenovává některé souvislosti, paralely a styčné plochy v pedagogické rovině přístupu Moshého Feldenkraise a Ivana Vyskočila. Rovněž se věnuje zachycení okolností jejich opakovaného setkání a spolupráce koncem šedesátých let dvacátého století, které zatím nebyly nikde popsány ani zaznamenány. Autor uvádí čtenáře do problematiky skrze náčrt osobní a profesní biografie Ivana Vyskočila a Moshého Feldenkraise, ve vztahu k formování jejich unikátních přístupů v oblasti psychosomatických disciplín a somatického vzdělávání.
  • Pohyb zevnitř a zvenku
    Tůmová, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-09-22
    Popisuji a reflektuji svojí zkušenost práce s představou v pohybu, jak jsem jí zažila během řady workshopů a dílen pro herce a tanečníky a v rámci některých předmětů na Katedře autorské tvorby a pedagogiky. Reflexe zahrnuje konfrontaci se zkušenostmi několika dalších účastníků dílen a se záměry vybraných pedagogů. Kladu si otázky, co může přinést pohybu práce s představou, jak může obohatit pohybový a celkově výrazový rejstřík a co může přinést naší zkušenosti s tělem. Zároveň se ptám, jak takový druh zkušenosti působí na celou naši psychosomatickou jednotu. První část práce se zabývá teoretickými souvislostmi tématu. Druhou část tvoří podrobný popis jednotlivých cvičení s představou v pohybu doprovázený reflexemi a odkazy na další souvislosti. Třetí část popisuje využití práce s představou v pohybu při tvorbě jevištního tvaru.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů