Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "POKORNÁ, Jaroslava"

Nyní se zobrazuje 1 - 9 z 9
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Být hercem či hráčem moje cesta k tvořivému herectví
    Besta, Petr
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-10
    Tato práce je založená na reflexi čtyřletého studia na DAMU. Konkrétně studia katedry činoherního herectví a studia katedry autorské tvorby a pedagogiky. Práce je dělena na dvě poloviny. První se týká hereckých zkušeností a druhá se týká zkušeností hráčských.
  • Herectví jako profese a studium
    Vaculíková, Šárka
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-09-22
    V této bakalářské práci Herectví jako profese a studium předkládám své dosavadní zkušenosti se studiem herectví, jeho různými metodami, se kterými jsem měla možnost se setkat "na vlastní kůži", a svou praxí v divadlech, filmech a televizi. Zjisťuji, v čem jsou možná úskalí v přístupech profesorů, později režisérů, a co to pro mne jako herečku znamená. Zkoumám, jak jsem s nimi a se sebou v průběhu let naložila. Zda mi sloužily jako základní kameny, na kterých bylo možné stavět, nebo mě naopak blokovaly. Zabývám se tím, jak se proměnil můj pohled na věc, přístup ke mně samotné, k profesi a k touze studovat a vzdělávat se.
  • Komunikace a herectví v perspektivě mého života
    Van Wagenenová, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-15
    V této práci se pokouším sledovat cestu svého života, ohlédnout se, získat perspektivu a zjistit, kde se nacházím a kam směřuji. Pokouším se formulovat, jak Dialogické jednání ovlivnilo můj život a profesi. Jaký pro mě mělo přínos. Pokouším se vyslovit a ujasnit si, co jsem se dosud naučila a na co jsem přišla v oblasti osobní i profesionální.
  • Má cesta k pedagogice
    Šimková, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-06-17
    Tato práce je věnována cestě její autorky k pedagogice.V úvodní části jsou popisovány její žákovské zážitky. V další části jsou reflektovány její učitelské zkušenosti, které se staly východiskem jejího pedagogického přístupu. Ten se v současné době rozvíjí studiem Katedry autorské tvorby a pedagogiky. Způsobu výuky této katedry je věnována samostatná kapitola. Autorka věnuje zvláštní pozornost tvůrčímu vztahu učitele a žáka, v kterém spatřuje základ pedagogické činnosti.
  • " Můj vztah k sobě, k druhým a k životu: Vývoj a reflexe"
    Svobodová, Pavlína
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-12
    Tato magisterská práce popisuje cestu autorky k nacházení a přijetí sama sebe jakožto předpokladu svobodného života, komunikace a tvořivosti. Jsou zde charakterizovány dva procesy učení, které ji v tom pomáhají ? studium na Katedře autorské tvorby a pedagogiky a zároveň individuální psychoterapie. Důraz je kladen na osobní zkušenost a sebereflexi.
  • Poutník DoMa a na cestě aneb zkoumání hranic divadla s bytovým divadlem a cesta za sebeuskutečněním
    Černošková, Monika
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-24
  • Tréma a strach při vystupování na veřejnosti aneb "Strachu, tvoř!"
    Julínková, Lucie
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-25
  • Útěchy jeskyně
    Lotker, Howard
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-24
  • Zkušenost s dialogickým jednáním a hledání vlastního výrazu v hereckém projevu
    Astashina, Natalia
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-24
    Diplomová práce ?Zkušenost s Dialogickým jednáním a hledání vlastního hereckého výrazu? pojednává o praktické zkušenosti z disciplínou Dialogického jednáni na Katedře autorské tvorby a pedagogiky. Zkušenost je popsána ve třech kapitolách a prolíná se s kapitolami, které popisují zkušenosti z dalšími psychosomatickými disciplínami existujícími na katedře. Například: hlasová výchova, přednes, herecká propedeutika a autorské psaní a čtení. Diplomová práce taky obsahuje reflexe na autorské prezentace, které vznikly v rámci studia.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů