Procházet podle oponent "POKORNÁ, Jaroslava"
Nyní se zobrazuje 1 - 9 z 9
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Být hercem či hráčem moje cesta k tvořivému herectvíBesta, Petr(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-10Tato práce je založená na reflexi čtyřletého studia na DAMU. Konkrétně studia katedry činoherního herectví a studia katedry autorské tvorby a pedagogiky. Práce je dělena na dvě poloviny. První se týká hereckých zkušeností a druhá se týká zkušeností hráčských.
- Herectví jako profese a studiumVaculíková, Šárka(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-22V této bakalářské práci Herectví jako profese a studium předkládám své dosavadní zkušenosti se studiem herectví, jeho různými metodami, se kterými jsem měla možnost se setkat "na vlastní kůži", a svou praxí v divadlech, filmech a televizi. Zjisťuji, v čem jsou možná úskalí v přístupech profesorů, později režisérů, a co to pro mne jako herečku znamená. Zkoumám, jak jsem s nimi a se sebou v průběhu let naložila. Zda mi sloužily jako základní kameny, na kterých bylo možné stavět, nebo mě naopak blokovaly. Zabývám se tím, jak se proměnil můj pohled na věc, přístup ke mně samotné, k profesi a k touze studovat a vzdělávat se.
- Komunikace a herectví v perspektivě mého životaVan Wagenenová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-15V této práci se pokouším sledovat cestu svého života, ohlédnout se, získat perspektivu a zjistit, kde se nacházím a kam směřuji. Pokouším se formulovat, jak Dialogické jednání ovlivnilo můj život a profesi. Jaký pro mě mělo přínos. Pokouším se vyslovit a ujasnit si, co jsem se dosud naučila a na co jsem přišla v oblasti osobní i profesionální.
- Má cesta k pedagogiceŠimková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-17Tato práce je věnována cestě její autorky k pedagogice.V úvodní části jsou popisovány její žákovské zážitky. V další části jsou reflektovány její učitelské zkušenosti, které se staly východiskem jejího pedagogického přístupu. Ten se v současné době rozvíjí studiem Katedry autorské tvorby a pedagogiky. Způsobu výuky této katedry je věnována samostatná kapitola. Autorka věnuje zvláštní pozornost tvůrčímu vztahu učitele a žáka, v kterém spatřuje základ pedagogické činnosti.
- " Můj vztah k sobě, k druhým a k životu: Vývoj a reflexe"Svobodová, Pavlína(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-12Tato magisterská práce popisuje cestu autorky k nacházení a přijetí sama sebe jakožto předpokladu svobodného života, komunikace a tvořivosti. Jsou zde charakterizovány dva procesy učení, které ji v tom pomáhají ? studium na Katedře autorské tvorby a pedagogiky a zároveň individuální psychoterapie. Důraz je kladen na osobní zkušenost a sebereflexi.
- Poutník DoMa a na cestě aneb zkoumání hranic divadla s bytovým divadlem a cesta za sebeuskutečněnímČernošková, Monika(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-24
- Tréma a strach při vystupování na veřejnosti aneb "Strachu, tvoř!"Julínková, Lucie(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-25
- Útěchy jeskyněLotker, Howard(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-24
- Zkušenost s dialogickým jednáním a hledání vlastního výrazu v hereckém projevuAstashina, Natalia(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-24Diplomová práce ?Zkušenost s Dialogickým jednáním a hledání vlastního hereckého výrazu? pojednává o praktické zkušenosti z disciplínou Dialogického jednáni na Katedře autorské tvorby a pedagogiky. Zkušenost je popsána ve třech kapitolách a prolíná se s kapitolami, které popisují zkušenosti z dalšími psychosomatickými disciplínami existujícími na katedře. Například: hlasová výchova, přednes, herecká propedeutika a autorské psaní a čtení. Diplomová práce taky obsahuje reflexe na autorské prezentace, které vznikly v rámci studia.