Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "SUDA, Stanislav"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Autorská existence
    Kafková, Martina
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-09-25
    Práce je jakýmsi ohlédnutím ve dvou paralelních liniích: hledání sebe sama v uměleckých kruzích a hledání vlastního tvůrčího přístupu k životu a pedagogice. Práce má tři části. První mapuje prostředí, z něhož autorka pochází. Ve druhé nás autorka provází obdobím hledání a snahy porozumět sama sobě. Třetí, integrující část se snaží o zachycení přítomnosti jakožto výchozího bodu pro práci s hlasem a hlasovou pedagogiku.
  • Jednání s vnitřním partnerem a cesta k dialogu
    Šiková, Marcela
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-12
    V práci si kladu za cíl popsat vliv Dialogického jednání s vnitřním partnerem, určujícího předmětu katedry autorské tvorby a pedagogiky, na svůj osobní růst. Chci konkretizovat proces a změny, jeho přesahy do praxe.
  • Jsem učitelka
    Blahníková, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2019)
    Datum obhajoby: 2019-09-30
    Autorka ve své diplomové práci hledá spojení mezi psychosomatickými disciplínami vyučovanými na KATaP a svou pedagogickou praxí na gymnáziu. Zabývá se výchovou k hlasu, výchovou k řeči, výchovou k pohybu, dialogickým jednáním a hereckou propedeutikou a reflektuje, jak se zkušenosti ze studia odrážejí ve způsobu jejího vyučování. Autorka přidává také svůj příběh a zkušenosti s psychosomatikou, které využívá při práci se studenty. Autorka se v práci zamýšlí nad tím, jak by bylo vhodné upravit studijní curriculum studentů pedagogiky tak, aby byli do pedagogické praxe lépe vybaveni právě díky studiu psychosomatických disciplín.
  • Přínosy dialogického jednání a jeho využití ve firemním vzdělávání
    Macáková, Zuzana
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-06-17
    Tato práce si klade za cíl zmapovat a popsat přínosy dialogického jednání s vnitřním partnerem (DJ) pro ty, kteří se jeho zkoušení věnují dlouhodobě, a dále si pokládá otázku, zda je možné dialogické jednání využít ve firemním vzdělávání. práce vychází ze zkušeností autorky , která se dialogickému jednání věnuje 9 let a zároveň pracuje jako lektorka firemního vzdělávání. její osobní zkušenost je však jen východiskem.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů