Procházet podle oponent "SUDA, Stanislav"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Autorská existenceKafková, Martina(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-25Práce je jakýmsi ohlédnutím ve dvou paralelních liniích: hledání sebe sama v uměleckých kruzích a hledání vlastního tvůrčího přístupu k životu a pedagogice. Práce má tři části. První mapuje prostředí, z něhož autorka pochází. Ve druhé nás autorka provází obdobím hledání a snahy porozumět sama sobě. Třetí, integrující část se snaží o zachycení přítomnosti jakožto výchozího bodu pro práci s hlasem a hlasovou pedagogiku.
- Jednání s vnitřním partnerem a cesta k dialoguŠiková, Marcela(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-12V práci si kladu za cíl popsat vliv Dialogického jednání s vnitřním partnerem, určujícího předmětu katedry autorské tvorby a pedagogiky, na svůj osobní růst. Chci konkretizovat proces a změny, jeho přesahy do praxe.
- Jsem učitelkaBlahníková, Jana(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-30Autorka ve své diplomové práci hledá spojení mezi psychosomatickými disciplínami vyučovanými na KATaP a svou pedagogickou praxí na gymnáziu. Zabývá se výchovou k hlasu, výchovou k řeči, výchovou k pohybu, dialogickým jednáním a hereckou propedeutikou a reflektuje, jak se zkušenosti ze studia odrážejí ve způsobu jejího vyučování. Autorka přidává také svůj příběh a zkušenosti s psychosomatikou, které využívá při práci se studenty. Autorka se v práci zamýšlí nad tím, jak by bylo vhodné upravit studijní curriculum studentů pedagogiky tak, aby byli do pedagogické praxe lépe vybaveni právě díky studiu psychosomatických disciplín.
- Přínosy dialogického jednání a jeho využití ve firemním vzděláváníMacáková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-06-17Tato práce si klade za cíl zmapovat a popsat přínosy dialogického jednání s vnitřním partnerem (DJ) pro ty, kteří se jeho zkoušení věnují dlouhodobě, a dále si pokládá otázku, zda je možné dialogické jednání využít ve firemním vzdělávání. práce vychází ze zkušeností autorky , která se dialogickému jednání věnuje 9 let a zároveň pracuje jako lektorka firemního vzdělávání. její osobní zkušenost je však jen východiskem.