Centrum audiovizuálních studií - CAS / Centre of Audiovisual Studies
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Centrum audiovizuálních studií - CAS / Centre of Audiovisual Studies podle Klíčová slova "Akademie múzických umění v Praze. Filmov"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Digitální archivace, případová studie sbírky CASStrnad, Matěj(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-26Diplomová práce ve své první části pojednává příklady nejlepší praxe, standardy a doporučené postupy týkající se archivace audiovizuálního a mediálního umění. Její druhá část spočívá ve využití závěrů z části první pro popis sbírky Centra audiovizuálních studií, popis a evaluaci zvoleného řešení včetně návrhu dalšího rozvoje. První část práce má charakter teoreticko-přehledový, druhá část je případovou studií, přičemž zpracovaná teoretická část se snaží brát v úvahu především takové aspekty problematiky, které jsou pro případovou studii využitelné a nebo pro ni poskytují dostatečný kontext. Práce využívá jako základní rámec referenční model Otevřeného archivního informačního systému (OAIS).
- Zpětná vazba při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školáchBílková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-27Výzkum o zpětné vazbě při obhajobách závěrečných prací na uměleckých školách se zaměřením na nová media. Práce popisuje průběh obhajob klauzurních a diplomových prací na šesti uměleckých vysokých školách v České republice. Důraz je kladen na sledování průběhu diskuze po představení uměleckého díla. U každého sledovaného ateliéru je provedena empatická analýza letošního závěrečného hodnocení praktických prací. Studenti i pedagogové se v textu vyjadřují k průběhu obhajob. Text zpracovává důležitost tohoto období a srovnává jednotlivé přístupy. V závěru autorka doporučuje některé z formálních postupů, které mohou napomoci k zlepšení diskuze a obhajob samotných. Autorka od začátku práce směřuje k důležitosti komplexního psaného hodnocení.