Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle Klíčová slova "2019"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019Fránková, Karolína(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-22Teoretická část diplomové práce pojednává o problematice filmového marketingu, shrnuje současný stav a hlavní charakteristiky trhu, popisuje tradiční marketingové nástroje v jednotlivých fázích vývoje a výroby filmu a zkoumá ty nejefektivnější. S marketingovými nástroji se zde pracuje jako se skupinou faktorů ovlivňující návštěvnost případně úspěšnost filmu. Druhá, praktická část práce se v návaznosti pak věnuje analýze těchto nástrojů a to u nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019 (dle statistiky UFD). Hloubková analýza marketingových nástrojů je prováděna u tří vybraných případů, kterými jsou Ženy v běhu, Vlastníci a Nabarvené ptáče. Další část praktické práce se věnuje analýze roku 2019 v českých kinech, která je doplněná o výzkum diváckých preferencí s názvem Češi v kinech 2019.