Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle Klíčová slova "herní hudba"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompoziceRösner, Jan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-09-14Diplomová práce se zaměřuje na experimentální využití generativní hudby ve videohrách. Popisuje koncepty pro generování hudby v reálném čase na základě analýzy obrazu videohry. Příprava na práci zahrnovala dvouletý projekt, který měl za cíl vytvořit experimentální počítačovou hru s generativní hudbou založenou na analýze obrazu. I když se nepodařilo dosáhnout plně funkčního stavu projektu, experiment přinesl částečné poznatky, které jsou diskutovány a reflektovány v práci. Získané poznatky z experimentu slouží jako inspirace pro další vývoj a implementaci tohoto konceptu. Práce se soustředí také na specifika videoherní hudby a provádí srovnání s hudbou filmovou. Podrobněji popisuje technologické aspekty videoherní hudby relevantní pro projekt. Dále se zaměřuje na obecnou problematiku generativní hudby ve videohrách.