Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Klíčová slova "argentinská kinematografie"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Cesty k Mrtvym úvaha nad filmovým rozprávaním v diele Lisandra AlonsaNámerová, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-17Táto práca sa snaží ukázať postavenie významného argentínskeho režiséra Lisandra Alonsa v kontexte argentínskej a svetovej kinematografie a rieši otázky naratívnosti jeho diela. Na základe analýzy filmu Mŕtvi sa táto práca snaží sledovať, akými postupmi pracuje Lisandro Alonso v budovaní dramatična vo svojich filmových dielach. Analýza sa zameriava na skúmanie dosahovania prežitku drámy u diváka a jednotlivé prvky filmovej reči, ktoré tomu slúžia.
- Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografiiHonzková, Aneta(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-09-18V teoretické práci se budu věnovat proměnám a práci se žánrem road movie, které se zabývají tématem rodiny. Road movie je sice mnohotvárný žánr, ale s přesně vymezeným pravidlem - z bodu A do bodu Z. Co se stane na cestě, to je otevřené. Na příkladu road movie, hlavně té současné, se dá demonstrovat, jak se vytrácejí naše závěry, sny a cíle. Co vlastně chceme, kdy to chceme, proč to chceme? Co hledáme. Naše generace se učí dosáhnout všeho a pokud možno hned. Co nejvíc a co nejrychleji. Ale to vede jen ke vzniků rebelů, antihrdinů, které známe z road movie. Stejně jako oni se vydáváme na cesty a pátráme po tom něčem "onom," co dá našemu životu smysl.