Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Klíčová slova "3D technologie"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Estetika digitálního animaceNáprstek, Marek(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-09-18Práce se zabývá estetikou současné počítačové animace, jejím vývojem a směřováním. Zkoumá důvody formující vzhled počítačové animace a na příkladech porovnává odlišné přístupy velkých studií a malých produkcí. Práce se snaží najít odpověď na otázku proč je většina produkce vznikající technologií s takřka neomezenými možnostmi tak uniformní, jak je a nabídnout prognózu vývoje média do budoucna.
- Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hráchBessonova, Ekaterina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-10V rámci své bakalářské práce se zabývám analýzou animací ve videohrách z hlediska míry jejich stylizace. Práce je členěná do šesti kapitol. V první kapitole se popisuje krátká historie stylizace ve videohrách. Druhá kapitola se zabývá principem 3D animace. Třetí kapitola se zaměřuje na popis ruční stylizované 3D animace, čtvrtá – na popis technologie motion capture. Pátá kapitola popisuje způsoby a míru stylizace. Šestá a poslední kapitola se zaměřuje na analýzu konkrétních her z hlediska jejich animací.