Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle Klíčová slova "3D technologie"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Využití technologie Sledování bodu v digitální postprodukciČerný, Jiří(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-09-22V úvodu této práce se seznámíme se základním prvkem při práci strackingem - bodem / pixelem a jeho vlastnostmi v digitálním matematickém světě. Dále se seznámíme s přehledem obrazových zdrojů a zařízení, využívající bodové / pixelové snímače. Porovnáme princip technologie sledování bodu s ostatními technologiemi. Co můžeme s bodem dělat díky matematickým operacím? Porovnáme různé typy matematických algoritmů a popíšeme technologii sledování bodu v obraze a její podmínky. Popíšeme nástroje využívající sledování bodu v obraze a jejich použití včetně přehledu komerčních softwarových aplikací používaných v digitální postprodukci a jejich uplatnění při rozličných úkonech při práci s obrazem z natočeného nebo digitálně převedeného zdroje. Nakonec se podíváme na uplatnění a rozšíření technologie sledování bodu při práci v 3D softwarech. Představíme princip motion capture, který využívá sledování bodu pro tvorbu digitalizovaných prostorových kopií skutečnosti.