Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School podle Klíčová slova "1. desetiletí 21. stol."
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Francouzské filmy a jejich distribuce v České republiceTabery, Alice(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-04Tato práce se zabývá francouzskými filmy a jejich distribucí v českých kinech, na DVD nebo v televizním vysílání v období posledních deseti let. Popisuje jejich vznik a propagaci, systém podpor ze strany francouzského Národního filmového centra (CNC) a organizace Unifrance Films. Dále mapuje situaci na českém filmovém trhu a pozici francouzské kinematografie u nás od devadesátých let do současnosti, kterou doplňuje seznam všech uvedených francouzských filmů v letech 2002 až 2011. Zvláštní pozornost je věnována českým distributorům, kteří se zabývají uváděním francouzských filmů a jako příklad práce jednoho z nich jsou uvedeny okolnosti distribuce snímku Na mamuta!. Práce analyzuje podmínky, které určují pozici francouzských filmů v ostatní konkurenci a sleduje jejich ohlas a úspěch v České republice.
- Postwar Japanese photography from document to memoryTryputen, Stanislav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-18Photography of Japan during the postwar period went through a radical transition from photo-realist approach which was focused on the study of national identity of the country to a more subjective approach of a new generation of photographers affected by the devastation of war. They have developed a new visual language and the themes of their photography were often highly personal in nature. The goal of this work is to analyze the influences on this change within the historical and social context of postwar Japan.
- Premeny slovenského autorského dokumentárneho filmu a jeho reflexia spoločnostiNvotová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-17Slovensky dokumentarny film, tak ako slovaci samotni, dlho hladal svoju identitu / sam seba. Na tejto ceste, ktora bola limitovana a poznacena politickymi rezimami, ci financnymi alebo institucionalnymi obmedzeniami sa tato praca sustreduje na autorske filmy, ktore sa vo svojej dobe vztahovali k sucastnej spolocnosti. Nejde len o filmy cisto angazovane, slovensky reziseri sa vyvyjali s dobou a ich smer urcovalo tak ako prostredie okolo nich, tak aj ich ucitelia/predchodcovia. Preto tato praca analyzuje vysek od konca sedemdesiatych rokov po sucastnost , vysek v ktorom sa prestriedali rezimy, styly, moznosti, ale v ktorom sa aj zachovala ista kontinuita slovenskej dokumentarnej poetiky.