DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Předmět "počítačové hry"
Zobrazují se výsledky 5 až 19 z 19
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2020 | Jak psát scénář pro virtuální realitu? | Krajčírová, Alice | - |
2022 | Kinematografické vyprávění a hratelnost ve videohrách Davida Cage | Kadlec, Lukáš | - |
2018 | Mezi dokumentárním filmem a počítačovou hrou | Turečková, Kateřina | - |
2016 | Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávění | Moravec, Ondřej | - |
2016 | Možnosti financování v herním průmyslu v České republice | Ulrychová, Barbora | - |
2018 | Možnosti šíření eSportu | Reitler, Oliver | - |
2017 | Procedurálně generované počítačové hry jako humanistická platforma budoucnosti | Salaba, Petr | - |
2023 | Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her | Šormová, Hana | - |
2023 | Smyčky interakcí | Vaverka, Jakub | - |
2012 | Tvorba zvukové složky počítačových her | Oramus, Tomáš | - |
2017 | Videoherní animace | Pošta, Martin | - |
2012 | Vizuální styl zesílené kontinuity ve fil mu Scott Pilgrim proti zbytku světa | Bobreková, Anna | - |
2019 | Vývoj hudby ve videohrách | Knot, Jan | - |
2019 | Závislostní chování jakožto odvrácená tvář audiovizuálního průmyslu | Tichá, Zuzana | - |
2016 | Zvuková dramaturgie počítačových her | Oramus, Tomáš | - |
Zobrazují se výsledky 5 až 19 z 19
|