DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Předmět "filmová technika"
Zobrazují se výsledky 155 až 174 z 231
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 1974 | Sposoby tónovania pozitívnych kinematografických materiálov | Zachar, Daniel | - |
1992 | Srovnání kinematografických negativů ECN EXR 5296 a FUJICOLOR F 500 | Milosavljević, Miroslav | - |
1983 | Srovnání negativních materiálů používaných ve filmové praxi | Kovář, Jiří | - |
1972 | Srovnání systémů negativ-pozitiv a inverze | Franta, Karel, 1928- | - |
1976 | Srovnávání vlivu konverzních filtrů různých firem na barevný inverzní film Agfa gevachrome | Ruljančić, Dragan | - |
1979 | Stabilizace obrazové frekvence filmových kamer | Bukovský, Stanislav (kameraman) | - |
1977 | Statický obraz v moderní kinetické formě | Novák, Jan | - |
2013 | Stereoskopie a kameraman | Gunaratna, Vidu | - |
2000 | Strihová skladba ako determinačný faktor počiatočnej i finálnej fázy tvorby animovaného filmu. II. časť | Gubčová, Eva | - |
2000 | Strihová skladba ako determinačný faktor počiatočnej i finálnej fázy tvorby animovaného filmu II. čásť, Umelecko-praktická práca (dodatok k teoreticko-vedeckej práci) | Gubčová, Eva | - |
1953 | Stručná explikace směrnic pro práci s barevným filmem | Niedbalski, Stanisław, 1922-2005 | - |
2017 | Struktura obrazu jako výrazový prostředek kameramana | Ticháček, David | - |
1980 | Subjektívne metódy hodnotenia kvality farebného obrazu | Marko, Pavol | - |
1980 | Super 8 v profesionální praxi | Hojda, Petr, 1956- | - |
1972 | Světlotonální koncepce primární reality ve filmech kameramana Jana Kališe | Pešek, Petr | - |
1996 | Světlo v divadle, hraném a dokumentárním filmu | Tichý, Marek | - |
1964 | Svícení jednoduchými prostředky | Genkov, Michail | - |
1966 | Svícení velkých dekorací | Vojnár, Ivan, 1942- | - |
1967 | Svícení v exteriéru | Kulič, Michal | - |
1966 | Svietenie v reálných interiéroch | Durčák, Bohumír | - |
Zobrazují se výsledky 155 až 174 z 231
|