DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "filmový obraz"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 44 až 63 z 99
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2002Obraz ve filmech Michelangela AntonionihoHádek, Otakar-
1995Osobnost kameramana (hraného filmu)Miškovský, Dominik-
2012Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředekChlumská, Františka-
1953O umělecko-tvůrčí práci kameramanaDelev, Petr-
1981Overenie funkcie výrazových prvkov filmového a televizného obrazuBeňa, Peter, 1957--
1969Polská filmová fotografieGrodzki, Waldemar, 1941-2011-
2018Poměr stran filmového obrazuMelka, Kryštof-
1995Porovnání obrazové koncepce v hraném a dokumentárním filmuKučera, Štěpán, 1968--
1975Pravdivosť scénického priestoru v hranom filmeLuther, Miloslav, 1945--
1991Prezentace dramatických děl na filmovém plátně a televizní obrazovce aneb Rozdíl v psychologii vnímání filmu a televizeBenc, Martin-
2016Problematics of Aspect RatioRozo Rojas, Juan Pablo-
1975Problémy syntézy obrazové a zvukové složky filmového uměleckého dílaBezděk, Vladimír-
1994Prostor a jeho výtvarné vyjádření ve filmovém obrazuNovák, Robert-
1980Prostor ve filmuSlušný, Stanislav, 1948--
2001Psychologický účin barev při vnímání kinematografického obrazuKřivý, Thomas-
2023Replikace filmového obrazu v postprodukciKader Agha, Josef-
2015Rolníci a rolničky audiovizuálního polePospíšil, Matěj-
1986Rozbor filmové fotografie kameramana Miroslava OndříčkaDuba, Martin, 1956--
1966Rozdiel v skladbe filmového a televízného obrazuHolloš, Vladimír, 1941--
1985Rozpor mezi specifickými požadavky obrazu a zvuku a kompromisy v řešeníVekrbauer, Pavel-
Zobrazují se výsledky 44 až 63 z 99
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze