DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "televizní reklama"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 1 až 16 z 16
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
1985Hospodářská propagace a reklama jako součást informačního systému v Československé televiziVaculík, Jan (abs. FAMU 1985)-
1990Kameraman v tvorbě filmových a televizních reklamMedenčević, Sulejman-
1970K některým otázkám psychologie propagace a reklamy v televiziMašík, Milan-
1992Možné komerční aktivity v ČST a ČTOlmerová, Marcela-
1983Otázky výroby propagačních filmů určených pro vysílání v televiziJežek, František (překladatel)-
1970Propagace na televizní obrazovceLukeš, Miroslav-
2002Reklama a její specifikaStaněk, Petr-
1992Reklama v americké televiziStamenova, Dorotea-
1967Reklama v Československé televiziHorák, Petr (produkční, abs. 1967)-
1999Reklama ve veřejnoprávní televiziMyslík, Václav-
2017Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucnaMoravčíková, Alexandra-
1997Televizní reklama jako základní předpoklad budování identity značek vybraného zbožíŠafránek, Tomáš-
1993TV reklama aneb Co by měl režisér reklamy také vědětNiubó, Jordi, 1965--
1994Úvaha o reklamě : současný stav české animované, trikové, kombinované filmové a televizní reklamyJavůrková, Barbara-
1997Zvuková tvorba v reklamním spotuChlpek, Otto, 1970--
1997Zvukové zpracování reklamyCechel, Svatopluk-
Zobrazují se výsledky 1 až 16 z 16

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze