DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Předmět "italská kinematografie"
Zobrazují se výsledky 22 až 33 z 33
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2023 | Role barvy při zobrazení vnitřního světa postav ve filmech Michelangela Antonioniho | Kůlová, Kristina | - |
1986 | Směry a tendence současné kinematografie na příkladu tvorby Felliniho a Spielberga | Podlejska, Malgorzata | - |
1998 | Specifické výrazové prostředky v Saurových filmech 80. let | Nečasová, Radka | - |
2022 | Stylová analýza disparity ve filmu Zatmění (1962) | Rajniš, Timotej | - |
1977 | Taliansko včerajška a dneška v dielach Viscontiho, Felliniho a Antonioniho | Petrášová, Jozefína | - |
1995 | Tenkrát na Západě a několik filmů Sergia Leone navíc | Kepka, Ondřej, 1969- | - |
2023 | The border between Reality and Fiction in the work of Roberto Minervini. | Montagner, Francesco | - |
2018 | The Cinematography of Luca Bigazzi: An Analysis of his Camera work and Lighting style | Somazzi, Giacomo | - |
2022 | The Portrayal of Reality on films after Italian Neorealism | Grandino, Bruno | - |
1978 | Úvaha o vývoji a súčasnosti dokumentárneho realizmu v talianskej kinematografii | Fenič, Fero, 1951- | - |
2015 | Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara | Beneš, Marcel | - |
2019 | Záblesky reality | Kozáková, Mariana | - |
Zobrazují se výsledky 22 až 33 z 33
|