DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "marketing"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 53 až 59 z 59
< předchozí 
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2012Virální a guerillový marketing v kultuřeMoudrá, Martina-
2018Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového divákaKudrnová, Anna-
2003Vytvoření divadelně vzdělávacího programu podporujícího komunikaci mezi veřejností a divadlem a jeho aplikace na činnost Švandova divadla v PrazeMatvijová, Lea-
2020Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádáníRálek, Jakub-
2019Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky BalenciagaHorová, Anežka-
2013Založení nové televizní stanice v digitální éřeEslam-Bahadorie, Farid Werner-
1997Zvukové zpracování reklamyCechel, Svatopluk-
Zobrazují se výsledky 53 až 59 z 59
< předchozí 

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze