DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Centrum audiovizuálních studií - CAS / Centre of Audiovisual Studies >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/13561

Title: Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga
Author: Horová, Anežka
Subtitle: New media in the fashion industry using Balenciaga as an example
Keywords: módní průmysl
Keywords: digitální média
Keywords: marketing
Keywords: reklama a propagace
Keywords: Rafman, Jon, 1984-
Advisor: MALEČKOVÁ, Dita
Referee: JANEČKOVÁ, Hana
Date of defence: 11-Sep-2019
Qualifying type: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/13561
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Audiovizuální studia
Signature in the AMU library: F_KP 04440
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_BP_Horova_vyuziti novych_medii_v_modnim_prumyslu_na_prikladu_znacky_balenciaga_2019.pdf258 kBthesisView/Open
2_Horova_A_vedouci.pdf264.22 kBadvisorReviewView/Open
3_Horova_A_oponent.pdf168.58 kBrefereeReviewView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague