DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "reklamní agentury"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 1 až 8 z 8
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
1993Reklama a její principyHníková, Mariana-
1999Reklama a reklamní agentury v České republiceEmingrová, Karolína-
1998Reklama v umění, umění v reklaměHejduk, Robert-
2005Reklama z pohledu výrobce (s přihlédnutím ke vztahu a komunikaci mezi klientem, reklamní agenturou a produkční společností)Vocel, Marek-
1994Reklamní agentury, jejich práce s ohledem na využití audiovizuálních prostředkůWalek, Petr-
2017Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucnaMoravčíková, Alexandra-
1992Struktura a činnost zahraniční reklamní agenturySmetanová, Alena-
2020Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorbyPaclík, Matěj-
Zobrazují se výsledky 1 až 8 z 8

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze