DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra dokumentární tvorby - KDT / Department of Documentary Film >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/10318/10069
|
Název: | Procedurálně generované počítačové hry jako humanistická platforma budoucnosti |
Autor: | Salaba, Petr |
Název v jiném jazyce: | Procedurally generated video games as a humanistic platform of the future |
Předmětová hesla: | digitální média |
Předmětová hesla: | počítačové hry |
Předmětová hesla: | neorealismus (film) |
Předmětová hesla: | dokumentární film |
Předmětová hesla: | analýza |
Vedoucí: | Miesenböck, Julia |
Oponent: | Krejčová, Kateřina |
Datum obhajoby: | 13-zář-2017 |
Kvalifikační typ práce: | Bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/10318/10069 |
Studijní program a Studijní obor: | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Dokumentární tvorba |
Signatura v knihovně AMU: | F_KP 04195 |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor's theses
|
Soubory připojené k záznamu:
|
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
|