DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra režie - KR / Department of Film Directing >
Diplomové práce / Master's theses >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10318/11201
|
Title: | Barva jako dramatický prvek filmu |
Author: | Polišenský, Jaromír, 1966- |
Keywords: | Scola, Ettore, 1931-2016 |
Keywords: | Di Palma, Carlo, 1925-2004 |
Keywords: | Aronovich, Ricardo, 1930- |
Keywords: | Richardson, Robert, 1955- |
Keywords: | filmová řeč |
Keywords: | filmová teorie |
Keywords: | sken 2018/22 |
Keywords: | teorie barvy |
Keywords: | barva ve filmu |
Keywords: | analýzy filmových děl |
Keywords: | filmová technika |
Keywords: | práce kameramana |
Keywords: | kameramani |
Keywords: | filmoví režiséři |
Keywords: | Antonioni, Michelangelo, 1912-2007 |
Keywords: | Stone, Oliver, 1946- |
Qualifying type: | diplomové práce |
Qualifying type: | vysokoškolské kvalifikační práce |
URI: | http://hdl.handle.net/10318/11201 |
Signature in the AMU library: | F_KP 01937 |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Master's theses
|
Files in This Item:
File |
Description |
Size | Format |
3020330019371.pdf | | 25.77 MB | Adobe PDF | |
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|