DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Diplomové práce / Master's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/14708

Title: Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019
Author: Fránková, Karolína
Subtitle: An analysis of the marketing tools of the Czech box office hits of 2019
Keywords: návštěvnost
Keywords: česká kinematografie
Keywords: filmová výroba
Keywords: filmová distribuce
Keywords: reklama a propagace
Keywords: marketing
Keywords: kina
Keywords: filmoví diváci
Keywords: 2019
Advisor: ŠVECOVÁ, Marta
Referee: DANIELIS, Aleš
Date of defence: 22-Sep-2020
Qualifying type: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/14708
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signature in the AMU library: F_KP 04583
Appears in Collections:Diplomové práce / Master's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_FRANKOVA.pdf39.07 MBthesis
2_FRANKOVA_VED.pdf167.58 kBadvisorReview
3_FRANKOVA_OPO.pdf645.95 kBrefereeReview
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague