DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/15050

Název: Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR
Autor: Spurný, Hynek
Název v jiném jazyce: Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic
Předmětová hesla: česká kinematografie
Předmětová hesla: filmový průmysl
Předmětová hesla: marketing
Předmětová hesla: reklama a propagace
Předmětová hesla: animovaný film
Předmětová hesla: práce producenta
Vedoucí: DĚCKÁ, Eliška
Oponent: LHOTÁK, Vladimír
Datum obhajoby: 14-zář-2021
Kvalifikační typ práce: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/15050
Studijní program a Studijní obor: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signatura v knihovně AMU: F_KP 04721
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Bakalarska prace FAMU - Hynek Spurny.pdf1.84 MBthesisZobrazit/otevřít
2_Posudek_vedouci_ED_HS.pdf733.77 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít
3_SPURNY_OPO.pdf163.75 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze