DSpace 1.7 na AMU >
Divadení fakulta - DAMU / Theatre Faculty >
DAMU Disertační práce / Doctor theses >
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/10318/18688
|
Název: | Srovnání některých buddhistických pedagogických přístupů k sebepoznání s pedagogikou Dialogického jednání |
Autor: | Trojan, Václav |
Název v jiném jazyce: | DIALOGICAL ACTING THROUGH THE PRISM OF VIPASSANA |
Předmětová hesla: | dialogická jednání s vnitřním partnerem |
Předmětová hesla: | proces tvorby |
Předmětová hesla: | zpětná vazba |
Předmětová hesla: | dialogické jednání |
Předmětová hesla: | vipašjaná |
Předmětová hesla: | pedagogika |
Předmětová hesla: | tělesná kondice |
Předmětová hesla: | kreativita |
Předmětová hesla: | sebepoznání |
Předmětová hesla: | pozornost |
Vedoucí: | CHRZ, Vladimír |
Oponent: | MUSILOVÁ, Martina |
Datum obhajoby: | 1-dub-2022 |
Kvalifikační typ práce: | Disertační práce |
URI: | http://hdl.handle.net/10318/18688 |
Studijní program a Studijní obor: | Dramatická umění/Autorské herectví, jeho teorie a psychosomatika |
Signatura v knihovně AMU: | D_4P 4118 |
Vyskytuje se v kolekcích: | DAMU Disertační práce / Doctor theses
|
Soubory připojené k záznamu:
|
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
|