DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/7592

Title: Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Author: Sedláčková, Dagmar
Subtitle: Marketing strategies in the development stage of a film project
Keywords: filmový trh
Keywords: filmové projekty
Keywords: producenti
Keywords: práce producenta
Keywords: marketing
Keywords: filmová propagace
Keywords: filmová produkce
Keywords: filmové festivaly
Keywords: financování projektů
Advisor: OUKROPEC, Petr
Referee: VLACH, Jiří
Date of defence: 12-Sep-2012
Qualifying type: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/7592
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Medium (file form) : appliaction/pdf
Signature in the AMU library: F_KP 03615 (a)
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_Marketingove strategie v obdobi developmentu filmoveho projektu.pdf425.48 kBAdobe PDF
2_Oponentura_sedlackova_marketing2012_teoreticka.pdf46.23 kBAdobe PDF
Máte-li oprávnění k prohlížení plných textů, přihlašte se, prosím. Jinak se pro plné texty obraťte na příslušnou fakultní knihovnu.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague