Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
Autor
Datum obhajoby
2014-06-13
Fakulta
Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta
Katedra
Katedra teorie a dějin hudby
Typ práce
Diplomová práce
Vedoucí
Oponent
Podnázev
Abstrakt
Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací na zákazníka, nutností dlouhodobě plánovat, využíváním všech nástrojů marketingového mixu, zaměřením se na budování značky a neustálým zpětným měřením efektivity. Zároveň je jako nezbytná součást jejich úspěšného používání označen tvůrčí a interaktivní přístup a rozvíjení dialogu se zákazníkem. Možnosti uplatnění těchto forem marketingu jsou demonstrovány na konkrétních případech z oblasti kulturních organizací formou případových studií.
Popis
Klíčová slova
management, management kultury, management umění, kulturní instituce a organizace