DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Autor "KUDLÁČ, Jakub"
Zobrazují se výsledky 5 až 24 z 34
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 2020 | Filmová hudba Ennia Morriconeho a její dramaturgická úloha ve westernových filmech Sergia Leoneho | Bieliński, Bartłomiej | - |
2018 | Gramofonová deska | Voneš, Adam | - |
2013 | Horor a postupy zvukové dramaturgie pracující s emocí strachu | Levý, Adam | - |
2022 | Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher | Ondračková, Klára | - |
2017 | Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche | Černohorský, Ondřej | - |
2018 | Hudební kontrapunkt ve filmu | Dolejší, Dominik | - |
2019 | Jóhann Jóhannsson | Nižník, Jiří | - |
2021 | Karel Kachyňa: Lásky mezi kapkami hudby. Hudba mezi láskami a smutky. | Vacula, Richard | - |
2013 | Mediální obraz šlechty a elit 90. let. | Lukáš, Pavel | - |
2013 | Mít uši k vidění | Lapčík, Radim | - |
2021 | Nezávislá hudební tvorba ve filmu | Karaka, Yury | - |
2022 | Nové možnosti hudební exprese skrze elektronickou kompozici: | Paulík, Vít | - |
2022 | Píseň ve filmu: hudební svět „coming-of-age” příběhů | Kolářová, Anna | - |
2023 | Soundwalk jako forma zvukové tvorby | Vanc, Jáchym | - |
2014 | Theremin a emoce ve filmu | Knot, Adalbert-Vojtěch | - |
2020 | Vliv zvuku na plynutí času v audiovizuálním díle | Zavadil, Vojtěch | - |
2017 | Vplyv hudby na emocionálne a kognitívne vnímanie diváka a jej využitie vo filmovej narácií | Marinová, Viera | - |
2023 | Záměrná nesrozumitelnost mluveného slova jako výrazový prostředek v hraném filmu | Jesenská, Anna | - |
2016 | Z doslechu, nebo na vlastní uši? | Lapčík, Radim | - |
2019 | Znaková funkce zvuku jako princip zvukové tvorby | Blabla, Kryštof | - |
Zobrazují se výsledky 5 až 24 z 34
|