DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Autor "MARUŠÁK, Radek"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 20 až 39 z 48
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2017Lektorská činnost v Divadle pod PalmovkouBura, Anna-
2024Literární předloha jako východisko pro dílnu v rámci příměstského táboraHart, Tomáš-
2022Možnosti a úskalí metod a postupů dramatické výchovy ve firemním vzdělávání dospělýchHurych, Matyáš-
2014Nabúravanie rodových stereotypou štrukturovanou drámouKořínková, Veronika-
2014Nonsensová poezie jako východisko pro inscenační práciŠteidlová, Kateřina-
2023O princezně na klíčekVrabcová, Iveta-
2016Pedagogické kompetence u absolventů hereckých studijních oborů na pozici uičitele dramatické výchovySvobodová, Barbora-
2014Pedagogové a studenti na vlnách poetismu a surrealismuRazím, Daniel-
2023Počáteční lekce s novou skupinou na střední školeRůžička, Adam-
2014Poetika pohádek Jana Wericha v divadle hraném dětmiPavlíčková, Andrea-
2023Po stopách Raye BradburyhoHlaváčková, Magdaléna-
2012Problematika severoamerických indiánů a její možnosti v tématech lekcí DVSton, Michal-
2018Prozkoumání dramatické předlohy pomocí strukturovaného dramatuPůlpánová, Veronika-
2013Reflexe v dramatické výchověNavrátilová, Anežka-
2019Rozvoj čtenářské gramotnosti dramatickovýchovnými metodamiChvátalová, Tereza-
2022Slovanská pohádka jako námět k inscenaciKynčlová, Magdaléna-
2014Strukturované drama BranSvobodová, Barbora-
2020Téma nesvobody v literárním díle Perlorodky pomocí metod dramatické výchovyKolářová, Martina-
2022"Ten druhý" v dramatické výchověDoubravová, Kristýna-
2022Transport za věčnost - projekt na základě knihyMátlová, Tereza-
Zobrazují se výsledky 20 až 39 z 48
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze