DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "počítačové hry"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 1 až 19 z 19
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
2016Animace v interaktivním prostředí aplikací, využívajících nové technologieKokolia, Jan-
2022Death Stranding a ludická představa vznešenostiZůbek, Aleš-
2020Deziluze svobodyRampula, Tomáš-
2014Historie a vývoj videohry s důrazem na využití animaceDolejší, Ondřej-
2020Jak psát scénář pro virtuální realitu?Krajčírová, Alice-
2022Kinematografické vyprávění a hratelnost ve videohrách Davida CageKadlec, Lukáš-
2018Mezi dokumentárním filmem a počítačovou hrouTurečková, Kateřina-
2016Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávěníMoravec, Ondřej-
2016Možnosti financování v herním průmyslu v České republiceUlrychová, Barbora-
2018Možnosti šíření eSportuReitler, Oliver-
2017Procedurálně generované počítačové hry jako humanistická platforma budoucnostiSalaba, Petr-
2023Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových herŠormová, Hana-
2023Smyčky interakcíVaverka, Jakub-
2012Tvorba zvukové složky počítačových herOramus, Tomáš-
2017Videoherní animacePošta, Martin-
2012Vizuální styl zesílené kontinuity ve fil mu Scott Pilgrim proti zbytku světaBobreková, Anna-
2019Vývoj hudby ve videohráchKnot, Jan-
2019Závislostní chování jakožto odvrácená tvář audiovizuálního průmysluTichá, Zuzana-
2016Zvuková dramaturgie počítačových herOramus, Tomáš-
Zobrazují se výsledky 1 až 19 z 19

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze