DSpace 1.7 na AMU >
Prohlížení dle Předmět "filmová technika"
Zobrazují se výsledky 77 až 96 z 231
Datum vytvoření VŠKP | Název | Autor | Je částí | 1975 | Natáčení 16 mm televizních filmů na barevný Gewachrom ve srovnání s Eastmancolor Negativ II | Jedlička, Luděk | - |
2013 | Natáčení pod vodou | Dvořáček, Šimon | - |
1963 | Natáčení pod vodou | Hraběta, Jiří | - |
1986 | Natáčení pod vodou | Hušek, Jan (kameraman) | - |
2016 | Natáčení při nízkých hladinách osvětlení | Lipský, Tomáš | - |
1987 | Nejnovější zasvětlovací systémy a směry v osvětlovací technice a jejich využití | Petrović, Vladan | - |
1983 | Některé metody barevné deformace při snímání kinematografického obrazu | Vyčítal, Jan | - |
1972 | Některé problémy a porovnání bodové exponometrie s ostatními exponometrickými postupy : jasoměry a jejich použití | Gahut, Michael | - |
1981 | Niektoré súčasné stabilizátory obrazu | Bartko, Martin | - |
2012 | Noc ve filmu | Marek, Lukáš | - |
1964 | Nové prvky filmové fotografie posledních let | Macháně, Jiří, 1940- | - |
1970 | Objektívna kontrola vo filmových laboratóriách | Redlinger, Leo | - |
2015 | Obrazové senzory v kameramanské praxi | Pospíšil, Petr | - |
2019 | Obrazové soubory RAW a jejich postprodukční zpracování | Kotas, Tomáš | - |
1966 | Optimální filmová kopie pro televizní přenos | Špelda, Josef, 1940- | - |
1985 | Organizace a vybavení oddělení speciálních efektů ve filmovém studiu | Bazelli, Bojan, 1957- | - |
1963 | Organizácia výroby hraného filmu z hladiska kameramana | Ort-Šnep, Jozef, 1939- | - |
1969 | Ostrost kinematografického obrazu | Procházka, Tomáš | - |
1979 | Osvětlování reálných interiérů v barevném filmu | Šec, Martin, 1952- | - |
1980 | Perspektivy vývoje techniky a možnosti její aplikace v dokumentární tvorbě | Einhorn, Jan | - |
Zobrazují se výsledky 77 až 96 z 231
|