DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >

Browsing by Subject "marketing"

Jump to: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 48 to 59 of 59
< previous 
Date createdTitleAuthor(s)Is part of
2005Reklama z pohledu výrobce (s přihlédnutím ke vztahu a komunikaci mezi klientem, reklamní agenturou a produkční společností)Vocel, Marek-
2016Rozvoj publika a práce s ním z pohledu kinaře a distributoraLísalová, Anna-
2022Sociální média v divadle a jejich využití v době pandemieHejnová, Vanda-
1992Struktura a činnost zahraniční reklamní agenturySmetanová, Alena-
2015Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohleduVelichová, Irena-
2012Virální a guerillový marketing v kultuřeMoudrá, Martina-
2018Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového divákaKudrnová, Anna-
2003Vytvoření divadelně vzdělávacího programu podporujícího komunikaci mezi veřejností a divadlem a jeho aplikace na činnost Švandova divadla v PrazeMatvijová, Lea-
2020Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádáníRálek, Jakub-
2019Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky BalenciagaHorová, Anežka-
2013Založení nové televizní stanice v digitální éřeEslam-Bahadorie, Farid Werner-
1997Zvukové zpracování reklamyCechel, Svatopluk-
Showing results 48 to 59 of 59
< previous 

 

2008 © Academy of performing arts in Prague