DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "reklama a propagace"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 7 až 26 z 86
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
1998Fenomén reklamyZachariáš, Ivan, 1971--
1961Film jako prostředek propagace v zahraničíWeigl, Petr (produkční)-
1976Filmová propagace a kulturně politické akce s filmemMikulcová, Olga-
2023Finanční a divácká úspěšnost evropského dětského filmuŽďárská, Kristýna-
2005Forma a účinnost propagace českých filmůMandysová, Ellen-
1974Fotografie ve službách propagaceTrninič, Mitar-
2012Genderové prvky a sexismus v reklaměKomínková, Lenka-
2023Gripová technika v současném filmu a reklaměSvoboda, Filip Alex-
1985Hospodářská propagace a reklama jako součást informačního systému v Československé televiziVaculík, Jan (abs. FAMU 1985)-
2004Hrdinky v české audiovizi po roce 1989Hníková, Erika, 1976--
1990Kameraman v tvorbě filmových a televizních reklamMedenčević, Sulejman-
1987Klamy - neklamy : (několik úvah k otázkám dramaturgie reklamy)Kopřivík, Roman, 1962--
1970K některým otázkám psychologie propagace a reklamy v televiziMašík, Milan-
2005Krásný nový svět : informace a reklama v postkapitalistické společnostiSacher, Jan V.-
1982Kulturně politická práce s filmem ve filmové distribuciBůžková, Jarmila-
2021Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČRSpurný, Hynek-
2003Masová kulturaBartyzal, Jiří-
2022Mediální partnerství s Českou televizí u kulturních akcíKlimešová, Markéta-
2016Měření sledovanosti TVPokorná, Barbora-
1992Možné komerční aktivity v ČST a ČTOlmerová, Marcela-
Zobrazují se výsledky 7 až 26 z 86
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze