DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >

Prohlížení dle Předmět "reklama a propagace"

Přejít na: 0-9 A B C Č D E F G H Ch I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž
nebo zadejte několik prvních písmen:   
Seřadit dle: Řazení: Výsledků na stránku Autorů na záznam:
Zobrazují se výsledky 17 až 36 z 86
< předchozí   další >
Datum vytvoření VŠKPNázevAutorJe částí
1990Kameraman v tvorbě filmových a televizních reklamMedenčević, Sulejman-
1987Klamy - neklamy : (několik úvah k otázkám dramaturgie reklamy)Kopřivík, Roman, 1962--
1970K některým otázkám psychologie propagace a reklamy v televiziMašík, Milan-
2005Krásný nový svět : informace a reklama v postkapitalistické společnostiSacher, Jan V.-
1982Kulturně politická práce s filmem ve filmové distribuciBůžková, Jarmila-
2021Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČRSpurný, Hynek-
2003Masová kulturaBartyzal, Jiří-
2022Mediální partnerství s Českou televizí u kulturních akcíKlimešová, Markéta-
2016Měření sledovanosti TVPokorná, Barbora-
1992Možné komerční aktivity v ČST a ČTOlmerová, Marcela-
1992Nezávislý videožurnalista v systému soukromého podnikáníČapek, Mojmír-
1991Nové formy a způsoby šíření audiovizuálních pořadůZbrožek, Tomáš-
1983Otázky výroby propagačních filmů určených pro vysílání v televiziJežek, František (překladatel)-
2021Pamäť a zvukStrapková, Alexandra-
1956Plánování rozvoje sítě kin a otázky využití její kapacityTomášek, Pavel-
2021Popularizace českého filmového průmyslu široké veřejnostiBleha, Daniel-
1992Postavení a funkce audiovizuálních prostředků v reklaměKopal, Luděk-
1991Práce s divákem a organizace foyeruDominová, Dagmar-
1984Práva a povinnosti filmového fotoreportéra, jeho vztah k výrobnímu štábu a postavení k ostatním organizacím a složkámKuděla, Jan, 1941--
2019Prima Comedy CentralDittrich, David-
Zobrazují se výsledky 17 až 36 z 86
< předchozí   další >

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze