DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Diplomové práce / Master's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/13462

Title: Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Author: Ulrychová, Barbora
Subtitle: Marketing strategies of electronic music in Prague
Keywords: elektronická hudba
Keywords: hudební průmysl
Keywords: marketing
Keywords: práce producenta
Advisor: Zlatušková, Kamila
Referee: FLISNÍK, Tomáš
Date of defence: 6-Jun-2019
Qualifying type: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/13462
Academic program and line: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signature in the AMU library: F_KP 04393
Appears in Collections:Diplomové práce / Master's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_Barbora Ulrychova, diplomova prace.pdf1.55 MBthesisView/Open
2_VEDOUCI.pdf79.93 kBadvisorReviewView/Open
3_Posudek oponenta FAMU diplomove prace BU 2019.pdf99.84 kBrefereeReviewView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague