DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/13462

Název: Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Autor: Ulrychová, Barbora
Název v jiném jazyce: Marketing strategies of electronic music in Prague
Předmětová hesla: elektronická hudba
Předmětová hesla: hudební průmysl
Předmětová hesla: marketing
Předmětová hesla: práce producenta
Vedoucí: Zlatušková, Kamila
Oponent: FLISNÍK, Tomáš
Datum obhajoby: 6-čer-2019
Kvalifikační typ práce: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/13462
Studijní program a Studijní obor: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signatura v knihovně AMU: F_KP 04393
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Barbora Ulrychova, diplomova prace.pdf1.55 MBthesisZobrazit/otevřít
2_VEDOUCI.pdf79.93 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít
3_Posudek oponenta FAMU diplomove prace BU 2019.pdf99.84 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze