DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Centrum audiovizuálních studií - CAS / Centre of Audiovisual Studies >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/13561

Název: Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga
Autor: Horová, Anežka
Název v jiném jazyce: New media in the fashion industry using Balenciaga as an example
Předmětová hesla: módní průmysl
Předmětová hesla: digitální média
Předmětová hesla: marketing
Předmětová hesla: reklama a propagace
Předmětová hesla: Rafman, Jon, 1984-
Vedoucí: MALEČKOVÁ, Dita
Oponent: JANEČKOVÁ, Hana
Datum obhajoby: 11-zář-2019
Kvalifikační typ práce: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/13561
Studijní program a Studijní obor: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Audiovizuální studia
Signatura v knihovně AMU: F_KP 04440
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_BP_Horova_vyuziti novych_medii_v_modnim_prumyslu_na_prikladu_znacky_balenciaga_2019.pdf258 kBthesisZobrazit/otevřít
2_Horova_A_vedouci.pdf264.22 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít
3_Horova_A_oponent.pdf168.58 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze