DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Hudební a taneční fakulta - HAMU / Music and Dance Faculty >
Katedra tance / Department of Dance >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/16505

Název: Profil a image tanečníka jako marketingový nástroj
Autor: Maroušková, Jana
Název v jiném jazyce: Profile and image of a dancer as a marketing tool
Předmětová hesla: tanec
Předmětová hesla: tanečník
Předmětová hesla: image
Předmětová hesla: profesionální kariéra
Předmětová hesla: sociální sítě
Předmětová hesla: marketing
Vedoucí: HAYASHI, Lucie
Oponent: Bartoš, Josef
Datum obhajoby: 7-čer-2022
Kvalifikační typ práce: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/16505
Studijní program a Studijní obor: Taneční umění/Pedagogika tance
Signatura v knihovně AMU: H_P 4782
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Jana Marouskova diplomova prace.pdf964.59 kBthesisZobrazit/otevřít
2_Posudek vedouciho_Marouskova.pdf80.96 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít
3_Marouskova - Oponentura.pdf97.87 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze