DSpace@AMU     Email updates     My DSpace     My Profile               Nationwide registry of theses

DSpace - AMU repository

DSpace 1.7 na AMU >
Hudební a taneční fakulta - HAMU / Music and Dance Faculty >
Oddělení hudebně teoretických disciplin / Department of Musical-theoretical Disciplines >
Bakalářské práce / Bachelor's theses >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10318/8981

Title: Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Author: Christovová, Aneta
Subtitle: Online marketing. Leveraging social media to promote classical music
Keywords: hudba
Keywords: hudební management
Keywords: sociální média
Keywords: propagace
Keywords: vážná hudba
Advisor: RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg
Referee: KREJČA, Tomáš
Date of defence: 7-Jun-2016
Qualifying type: Bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/8981
Academic program and line: Hudební umění/Hudební produkce
Signature in the AMU library: H_P 3959
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's theses

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1_Online marketing. Vyuziti socialnich medii k propagaci vazne hudby_Aneta Christovova.pdf923.17 kBthesisView/Open
2_posudek VP - A. Christovova.pdf334.13 kBadvisorReviewView/Open
3_Oponentsky posudek_Christovova_Krejca.pdf335.94 kBrefereeReviewView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

2008 © Academy of performing arts in Prague