DSpace@AMU     Novinky emailem     Můj DSpace     Můj profil               Národní registr VŠKP

DSpace - repozitář AMU

DSpace 1.7 na AMU >
Filmová a televizní fakulta - FAMU / Film and TV School >
Katedra produkce - KP / Department of Production >
Diplomové práce / Master's theses >

Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/10318/9566

Název: Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Autor: Vondráčková, Alexandra
Název v jiném jazyce: Hollywood mainstream marketing tools analysis
Předmětová hesla: mainstream
Předmětová hesla: trailery
Předmětová hesla: plakát
Předmětová hesla: filmová teorie
Předmětová hesla: Hollywood
Předmětová hesla: marketing
Předmětová hesla: digitální média
Předmětová hesla: plakáty
Předmětová hesla: reklama a propagace
Předmětová hesla: analýza
Vedoucí: ŠVECOVÁ, Marta
Oponent: KAŠPAROVSKÝ, Roman
Datum obhajoby: 6-říj-2016
Kvalifikační typ práce: Diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/10318/9566
Studijní program a Studijní obor: Filmové, televizní a fotografické umění a nová média/Produkce
Signatura v knihovně AMU: F_KP 04048
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Master's theses

Soubory připojené k záznamu:

Soubor Popis VelikostFormát
1_Vondrackova Alexandra - diplomova prace FAMU 2016.pdf32.9 MBthesisZobrazit/otevřít
2_Vondrackova Alexandra_posudek oponenta DP_RKasparovsky.pdf92.46 kBrefereeReviewZobrazit/otevřít
3_Vondrackova Alexandra_posudek vedouci DP_MSvecova.pdf50.77 kBadvisorReviewZobrazit/otevřít

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

 

2008 © Akademie múzických umění v Praze